Gå til innhold

Hva passer til disse skoene?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

http://malincecilia.blogg.no/images/332666...51452717181.jpg

Mine sko ligner på disse, men er ikke helt like. De er litt mer rynkete og litt høyere i skaftet tror jeg. Når ca midt på leggen.

Vet ikke en gang om de kan kalles boots eller støvletter? :fnise:

Har brukt de noen ganger ute på byen. Hadde dongeribukse som gikk ned i skoen da.

Men hva tror dere om shorts og tights? Eventuelt skjørt/kjole, men bruker det sjeldent. Litt pga at det er vanskelig å fnne skjørt og overdeler som passer sammen. Kanskje dere har noen forslag? =) Men skjørt og kjole passer kanskje bedre til småsko?

Tror dere tights og tunika går an med skoene jeg har?

En ting til jeg lurte på:

Når man bruker tights som når til anklene, bør man ha sokker i tillegg, eller ser det dumt ut? F.eks. hvis man bruker tights og tunika. Passer det kanskje bedre med småsko og barfot?

Mange takk for kommende svar =) dere skjønner nok at jeg er litt grønn på mote og klær =s

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =)

Trådstarter som skriver igjen.

Til helgen skal jeg i bursdag. Har en ny tunika som når nesten til knærne. Grå/svart mønster. Tenkte å bruke svarte tights til den.

Men tror dere skoene på linken over, passer til det? Eller er det bedre med småsko? De småskoene jeg har, er åpne i tåen, så det egner seg ikke å gå ute med dem nå. må eventuelt ha dem med i en pose, for vi skal først på en privatfest. Deretter ut på byen.

håper noen har noen tips før helgen :)

Gjest Gjest_Pernille_*
Skrevet

Hvor lange tights? Hvis de er heeelt lange og fungerer som strømpebukse uten fot kan du absolutt ha de skoene til.

Skrevet

Hei =)

De jeg har er lange. Når helt ned til ankelen. Men kan ha de til rett under kneet også hvis jeg vil, men høres ut som det er best å ha de helt ned? :)

Skrevet

Jeg ville ikke hatt sokker nedi. Det ser veldig feminint ut med litt hud på ankel. Jeg hadde ikke brukt de skolettene du har der. Fordi de er for rynkete, eller den formen passer ikke til tights. Synes du skal bruke småsko/mokkasiner.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du mener med sokker? Altså, du kan jo ha sokker oppi skoene, men de synes vel ikke? Tightsene må være så lange at de går nedi skoene, noe annet blir utrolig stygt. Ville uansett heller brukt en tett svart strømpebukse.

Skrevet

Skal prøve med både tights og strømpebukse og se hva som er best.

Har ikke sånne småsko dere snakker om. Men må kanskje ta en tur i ettermiddag og se etter nye sko, sånn at det blir best mulig =)

Skrevet

Dere har ikke noen forslag til småsko da? Med eller uten hel?

Kanskje dere kan se litt på www.eurosko.no Den butikken har de her jeg bor. Har dere noen eksempel hvordan skoene ca skal se ut? :)

Skrevet

De hadde vært veldig kule til en sort tykk strømpebukse.

Skrevet

Jeg synes de skoene funker fint til både tights og tykkere strømpebukser. Om skoene er for "grove" for kjole/skjørt kommer an på antrekket - jeg kunne lett brukt de skoene til mange av mine kjoler/skjørt! :)

Ang. sokker eller ikke; man må jo ha sokker på, og når tightsen er lang så ser man jo ikke sokkene uansett? Jeg pleier å ha sorte sokker til sorte tights, og har sokkene på "innsiden" av tightsen, så de ikke vises oppover beina.

Skrevet

Takk for svar =)

Jeg var å så etter ankelboots igår, men de hadde ingen som var passelige! Bruker små størrelser og alle var for vide i skaftet.

Så da blir det støvlettene jeg allerede har, som ligner på de på bildet. Så prøver jeg meg fram med tights og strømpebukser =)

Skrevet

Det er vel sannsynlig at dere tar av dere på bena i bursdagselskapet, så da er det penest med strømpebukse. Sånn 40 denim kanskje, ikke tykkere til så tynne hæler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...