Gjest oppgitt over kresen venninne Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Har ei venninne som vil dumpe daten fordi han bare tjener 580.000 og har lite utstyr, og hun liker ikke bilen og musikksmaken hans. Finns det verre bitcher enn det?
Gjest ung mor Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 ehhh.. er det så ille da? Om hun ikke vil ha det han kan tilby, hva er da problemet med at hun er ærlg om det? ..og lite utstyr..ja, det Kan være drepen - men det samme kan det med for stort.... Har selv valgt bort menn som jeg ikke synes passer inn i "min verden" .. men, da er vel kanskje jeg også for kresen da... og kanskje ikke så rart at singellivet har vart i 4 år
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Derfor er kresne kvinner på 30+ og 40+ singel, ingen tvivl om det!
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Finns det verre bitcher enn det? Ekte bitcher blir og plager mannen i årevis. Kvinner som takker nei til en mann er ikke bitcher.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Har ei venninne som vil dumpe daten fordi han bare tjener 580.000 og har lite utstyr, og hun liker ikke bilen og musikksmaken hans. Finns det verre bitcher enn det? Ha ha, nå tror jeg du troller fælt. Men jeg spør likevel: hva tjener hun selv da? Er 580K mye under hennes egen inntekt? Da kunne jeg kanskje til nød forstått det, f.eks. at hun har lagt seg til et svært høyt forbruk og ikke ville "gå ned i standard". Alternativt er hun rett og slett en golddigger, dvs. en bendelorm uten krav på respekt fra noen.
vivana Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Hm... 580K er nok for et bra liv, synes jeg. Egentlig så er 480K også det, he he... men skal man ha bedre enn alle de andre, må man lete lengre, eller tjene penga selv. Jeg vet ikke hvor mye min kjæreste tjener, men det gir jeg blaffen i:) livet er for kort å kun elske penger;) venninen din kan etterhvert få han til å kjøpe en annen bil og flere CDer av musikken hun liker. hvis hun tjener like mye som han, er det vel familiebudsjett på over 1 mln, ikke så ille. for lite utstyr... hm... noen er heldig, noen er ikke det vel... kirurgi kan hjelpe kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 vel... kirurgi kan hjelpe kanskje? Tror ikke det!
Gjest -ts- Skrevet 21. september 2009 #8 Skrevet 21. september 2009 hva tjener hun selv da? Er 580K mye under hennes egen inntekt? Da kunne jeg kanskje til nød forstått det, f.eks. at hun har lagt seg til et svært høyt forbruk og ikke ville "gå ned i standard". Selv tjener hun kun 500.000 så hun tjener jo mindre enn daten! Bitchete...?!
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #9 Skrevet 21. september 2009 Selv tjener hun kun 500.000 så hun tjener jo mindre enn daten! Bitchete...?! Ja, det er bitchete. Hun bør snarest sjekke kalenderen, det er 2009. Men i og med at de er sånn på samme nivå inntektsmessig, hva kan hun tilby, rent bortsett fra at hun har en vagina?
Konservativ Mann Skrevet 21. september 2009 #10 Skrevet 21. september 2009 Gjennomsnittlig årslønn i Norge er 300 000. Mange (ansatte) advokater, ingeniører og andre høyt utdannede ligger på rundt 500 000 i årslønn. Det virker som om venninnen din er en urimelig kravstor dame med overflatiske og urealistiske forventninger.
vivana Skrevet 21. september 2009 #11 Skrevet 21. september 2009 (endret) Vel, det ser ut som det er mulig, og koster kun rundt 3000 USD: http://www.plastic-surgery-estonia.com/pla...CFZF_3godLRukbQ Det er til og med mulig å få ny penis etter ullyke: http://en.wikipedia.org/wiki/Phalloplasty så kanskje man må bare google litt;) Endret 21. september 2009 av vivana
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #12 Skrevet 21. september 2009 Herregud, for ei kjerring! Den fyren fortjener virkelig bedre...
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 22. september 2009 #13 Skrevet 22. september 2009 Forstår godt at kvinner vil ha noe større og bedre, ja.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #14 Skrevet 22. september 2009 Har ei venninne som vil dumpe daten fordi han bare tjener 580.000 og har lite utstyr, og hun liker ikke bilen og musikksmaken hans. Finns det verre bitcher enn det? Golddiggers får alltids rike menn, så lenge golddiggers har farget håret platinablondt og har på seg miniskjørt...
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #15 Skrevet 23. september 2009 Derfor er kresne kvinner på 30+ og 40+ singel, ingen tvivl om det! Hear, hear
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #16 Skrevet 23. september 2009 Selv tjener hun kun 500.000 så hun tjener jo mindre enn daten! Bitchete...?! Spørsmålet bør vel heller være hvorfor du beholder en slik overfladisk venninne? Det ligger noe i det at "vennene dine forteller hvem du er". Ettersom du har sånn behov for å baktale venninnen din, tipper jeg du har noen av de samme overfladiske egenskapene selv, men ikke orker å ta oppgør med det.
Xtra_lilje Skrevet 23. september 2009 #17 Skrevet 23. september 2009 det kan jo være flere grunner som hun ikke vil ut med/innrømme?
I Grosny Skrevet 23. september 2009 #18 Skrevet 23. september 2009 Har ei venninne som vil dumpe daten fordi han bare tjener 580.000 og har lite utstyr, og hun liker ikke bilen og musikksmaken hans. Finns det verre bitcher enn det? Det er bare ikke riktig kjærlighet i det forholdet. Hvis ting hadde stemt, så hadde hun sittet i bilen godt tredd nedpå utstyret hans og lyttet til musikken. Søt musikk. Det er godt at hun kommer seg videre. Neste mann har kanskje Ford Sierra Cosworth, digger Vikingarna, tjener 300000 svart, og har hender som gjør henne varm og myk.
Gjest see you Skrevet 23. september 2009 #19 Skrevet 23. september 2009 Har ei venninne som vil dumpe daten fordi han bare tjener 580.000 og har lite utstyr, og hun liker ikke bilen og musikksmaken hans. Finns det verre bitcher enn det? Er du mann?
Gjest bare bea Skrevet 23. september 2009 #20 Skrevet 23. september 2009 Det er godt at hun kommer seg videre. Neste mann har kanskje Ford Sierra Cosworth, digger Vikingarna, tjener 300000 svart, og har hender som gjør henne varm og myk. Hvorfor det? La oss drømme om et mer åttråverdig objekt: en vakker mann med myke hender OG lepper, drøye millionen i inntekt, og ekte musikksmak verdig et oppegående menneske, som f.eks Depeche Mode og U2. En sånn mann vil nok TS også like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå