Gjest TS Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Et spm til gutta! Hva legger du i begrepet tykk? Har størrelsen på dama mye å si, og hvor går grensen mellom kraftig (da mener jeg damer med kvinnelige former) og tjukk????? Vet det også er inviduelt som alt annet her inne, men er nysgjerrig alikevel
kristian82 Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Et spm til gutta! Hva legger du i begrepet tykk? Har størrelsen på dama mye å si, og hvor går grensen mellom kraftig (da mener jeg damer med kvinnelige former) og tjukk????? Vet det også er inviduelt som alt annet her inne, men er nysgjerrig alikevel Hmm..Tykk er vel om du er svært god og rund i ansiktet, store tykke armer, tykk mage, osv. Kvinnelige former er vel om du har mer timeglass/pærefasong, og jevnt over er litt kraftig. Ikke så lett å forklare.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Str. 42 og oppover er megatykk!! Det går jo ikke an å si at en person er tykk på bakgrunn av størrelse. Er man velformet så ser man ikke nødvendigvis så tjukk ut som man gjør hvis man er uproporsjonert og fett tyter ut osv.
Gjest Purple Haze Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Str. 42 og oppover er megatykk!! Godt at du opplyste meg om at jeg er megatykk i størrelse 42. Det var jeg ikke klar over, så da får jeg revurdere hele min selvoppfatning. Heldigvis har jeg en kjæreste som ikke klarer å holde fingra vekk fra meg, så da spiller det egentlig ingen rolle hva en gjest som ikke har peiling på hva den snakker om, mener.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 *HMF* Meg & Purple... Jeg er 42 og gjennomtrena.
Cullen Skrevet 21. september 2009 #8 Skrevet 21. september 2009 Om du er 180 og strl 42 er du kjempe tykk! Spiller ingen rolle om du hadde passet inn i strl 38 bare du var lavere, nei du er tykk! Des høyere man er des høyere blir også proposjonene. En jente på en meter ser tykk ut i strl 36 selv om en på 160 ser tynn ut. Samme går også motsatt vei. Derfor er det helt umulig og skulle sette en strørrelse på hva som er tykt eller tynt.
Barskstudent21 Skrevet 22. september 2009 #9 Skrevet 22. september 2009 (endret) Jeg vil si at tykke jenter i motsetning til de med former er de med bilringer (da mener jeg en ring som kan se ut som en badering under genseren) og veldig store lår (diameter større enn en fotball). Men tykkest er hun når hun er tykk i ansiktet med dobbelthake og store kinn. Et tegn på at hun er lite glad i trening i tillegg til å være tjukk er store armer. Da mener jeg ikke muskuløse armer... dere skjønner hva jeg mener. Men ikke misforstå meg: Jenter med store armer som jeg har pratet med sier ofte: "Jeg vil ikke trene vekter, for da får jeg store armer!" Dette stemmer ikke... Få opp muskelmassen, så spiser det opp fettet! Muskler forbrenner MYE! Et typisk eksempel på ei jente med former vs ei jente som er tjukk: Begge 170cm høy, ene veier 80kg, andre 95+ 170cm høy og 80kg er på grensen... 95kg er man tydelig tjukk. Ei på 170cm bør veie rundt 70kg, etter min standard, og 10kg ekstra kan bli ganske tydelig! 25kg derimot... Vil også legge til at når jenter kan legge brystene på magen som stikker ut.. Da har du gått for langt! Endret 22. september 2009 av Barskstudent21
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #10 Skrevet 22. september 2009 Jeg vil si at tykke jenter i motsetning til de med former er de med bilringer (da mener jeg en ring som kan se ut som en badering under genseren) og veldig store lår (diameter større enn en fotball). Men tykkest er hun når hun er tykk i ansiktet med dobbelthake og store kinn. Et tegn på at hun er lite glad i trening i tillegg til å være tjukk er store armer. Da mener jeg ikke muskuløse armer... dere skjønner hva jeg mener. Men ikke misforstå meg: Jenter med store armer som jeg har pratet med sier ofte: "Jeg vil ikke trene vekter, for da får jeg store armer!" Dette stemmer ikke... Få opp muskelmassen, så spiser det opp fettet! Muskler forbrenner MYE! Et typisk eksempel på ei jente med former vs ei jente som er tjukk: Begge 170cm høy, ene veier 80kg, andre 95+ 170cm høy og 80kg er på grensen... 95kg er man tydelig tjukk. Ei på 170cm bør veie rundt 70kg, etter min standard, og 10kg ekstra kan bli ganske tydelig! 25kg derimot... Vil også legge til at når jenter kan legge brystene på magen som stikker ut.. Da har du gått for langt! Ikke vanskelig å skjønne at du er jente, nei!
Gjest veltrent Skrevet 22. september 2009 #11 Skrevet 22. september 2009 Bare å se seg selv i speile det. Er vanskelig å bedømme om man er stygg eller pen når det gjelder seg selv, men det burdte være faen så enkelt å se om man har for mange kilo på kroppen eller ikke. Er så sinnsykt lei av jenter som fortsatt stiller disse spørsmålene og tror det er noe som heter "småtjukk", "deiligtjukk" osv. Tjukk er tjukk, det er verken fint eller sexy. Er du ikke slank som å ha flat mage og generel flat fysikk, er du tjukk. Enkelt og greit. Hvis du er missfornøyd med noe er det faktisk ikke værre enn å gå ned. Så lei a folk som ikke engang gidder å gjøre noe med overvekten sin, men heller forsøker å overbevise andre om at de ikke er overvektige
Cullen Skrevet 22. september 2009 #12 Skrevet 22. september 2009 Bare å se seg selv i speile det. Er vanskelig å bedømme om man er stygg eller pen når det gjelder seg selv, men det burdte være faen så enkelt å se om man har for mange kilo på kroppen eller ikke. Er så sinnsykt lei av jenter som fortsatt stiller disse spørsmålene og tror det er noe som heter "småtjukk", "deiligtjukk" osv. Tjukk er tjukk, det er verken fint eller sexy. Er du ikke slank som å ha flat mage og generel flat fysikk, er du tjukk. Enkelt og greit. Hvis du er missfornøyd med noe er det faktisk ikke værre enn å gå ned. Så lei a folk som ikke engang gidder å gjøre noe med overvekten sin, men heller forsøker å overbevise andre om at de ikke er overvektige Det er din mening ja, men det betyr ikke at alle andre føler det sånn. Så heldigvis kan ikke du kreve at alle skal ut og trene fordi du mener det. Det finnes forskjellig typer tykk. Du har de med former, de som er lubne, de som er overvektige og sånn fortsetter det oppover. Selv syns jeg ikke helt flat mage er noe pent og syns godt de kan legge på seg for å få mere former, men så lenge de har det fint så er det bra for dem. Da kan jeg bare holde meg unna og heller holde meg til de som passer mine kriterier.
kristian82 Skrevet 22. september 2009 #13 Skrevet 22. september 2009 Bare å se seg selv i speile det. Er vanskelig å bedømme om man er stygg eller pen når det gjelder seg selv, men det burdte være faen så enkelt å se om man har for mange kilo på kroppen eller ikke. Er så sinnsykt lei av jenter som fortsatt stiller disse spørsmålene og tror det er noe som heter "småtjukk", "deiligtjukk" osv. Tjukk er tjukk, det er verken fint eller sexy. Er du ikke slank som å ha flat mage og generel flat fysikk, er du tjukk. Enkelt og greit. Hvis du er missfornøyd med noe er det faktisk ikke værre enn å gå ned. Så lei a folk som ikke engang gidder å gjøre noe med overvekten sin, men heller forsøker å overbevise andre om at de ikke er overvektige Så enkelt er det ikke da, eller det er i alle fall kun din mening.
Gjest Melchizedek Skrevet 22. september 2009 #14 Skrevet 22. september 2009 om du er 167 cm og veier 200 kilo da er du tykk
Gjest Hilde K S Skrevet 22. september 2009 #15 Skrevet 22. september 2009 om du er 167 cm og veier 200 kilo da er du tykk Pittelitt, kanskje. Det kommer an på hvor mye muskler en har.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #16 Skrevet 22. september 2009 For å ta politikerne, så er Erna og Trine Skei Grande tjukke, og Siv Jensen og Kristin Halvorsen kraftige eller gjennomsnittlige. Jeg synes gjennomsnittlige damer er litt kraftige. Vekten til befolkningen har jo som kjent økt.
Max Magnus Skrevet 23. september 2009 #17 Skrevet 23. september 2009 Et spm til gutta! Hva legger du i begrepet tykk? Har størrelsen på dama mye å si, og hvor går grensen mellom kraftig (da mener jeg damer med kvinnelige former) og tjukk????? Vet det også er inviduelt som alt annet her inne, men er nysgjerrig alikevel Jeg vil si at tykke mennesker som regel er de som er overvektig målt i BMI.
Gjest KateW Skrevet 23. september 2009 #18 Skrevet 23. september 2009 Jeg vil si at tykke mennesker som regel er de som er overvektig målt i BMI. Fantastisk manne-svar. Me love! Rett på sak, kan måles i tall og ferdig snakka. På generell basis (forbeholder meg retten til å være generell, er kvinne må vite) så er jeg enig. Dog finnes det slanke og veltrente mennesker som er tunge og dermed har for høy BMI. Jeg er ikke en av dem, gitt...
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 23. september 2009 #19 Skrevet 23. september 2009 Pittelitt, kanskje. Det kommer an på hvor mye muskler en har. Ikke glem at noen har tung beinbygning og!
Gjest Hilde K S Skrevet 23. september 2009 #20 Skrevet 23. september 2009 Ikke glem at noen har tung beinbygning og! Men da må den være sjikkli tung asså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå