Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ganske ny i krem-verdenen, og har frem til nå kun brukt "billig-kremer". Jeg trenger hjelp til å finne gode hudpleieprodukter da jeg nærmest drukner i havet av forskjellige produkter som lover forskjellige ting.

Har noen hvite prikker mellom munn/hake som innimellom utvikler seg til kviser, men er ikke veldig plaget med dette. Har også fått linjer/rynker i panne og rundt øynene. Bortsett fra dette er huden min jevn, og verken tørr eller fet. Det jeg ønsker meg er en god fuktighetskrem (evt flere) som kanskje kunne hjelpe mot de hvite prikkene, men også virke forebyggende/utglattende på linjer/rynker. Er det noen som har noen kremer å anbefale eller kunne komme med sine erfaringer på dette området? Jeg har ingetning imot å bruke litt penger på god hudpleie. Hvis noen har noen renseprodukter etc å anbefale også så kom gjerne med det og:)

Takk:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kristijane_30
Skrevet

Dermalogica Activce Moist. Du får den på ebay til 1/3 av prisen i Norge....

Skrevet

Men er Jan Marini og Md formulations produkter kun for uren hud? Eller kan jeg ha nytte av disse produktene selv om jeg ikke er plaget med dette. Kan jeg f eks bruke renseprodukter av disse merkene, og fuktighetskremer av andre merker i tillegg? Har lest og lest diverse forum og tråder, men synes ikke jeg blir noe klokere. Noen sier ditt og andre sier det stikk motsatte. Leste forresten en artikkel på kvinneguiden om at man bør velge kremer med retinol (som omdannes til A-vitaminsyre eller noe sånt). Noen som vet om noen sånne kremer? Tenkte liksom at jeg endelig skulle investere i gode hudpleieprodukter, men det er jammen ikke lett å velge!

Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...