Gå til innhold

Hvor mye betaler dere for fotograf?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg bor i det store utland og skal gifte meg neste år. Det kan bli slitsomt i lengden med telefon etter telefon til Norge for å sjekke priser. Derfor tenkte jeg at dere kanskje kan hjelpe meg med å lage budsjett!

Hvor mye omtrent betaler dere for fotograf (og for hvor mye). Regner med å gå i Oslo-området, men er ganske fleksibel da vi skal til fotograf en hel dag för dagen!!

Takk!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg betaler 4500 for den "beste" pakken....det er i Lillehammer så prisene er muligens litt dyrere i Oslo??12

Skrevet

Vi betaler 5900 for fotografering og et 16 bilders stort album. Takkekort og forstørrelser kommer i tillegg.

Skrevet

3500,- for 'den lille pakken' 8 bilder.

Takkekort og forstørrelser kommer i tillegg.

Kjærsten min synes dette var dyrt.

Skrevet

5.900,- for 18 bilder i album.

Forstørrelser og takkekort kommer i tillegg.12

Skrevet

Ingenting! Broren min er fotograf og ville blitt mektig fornærma hvis vi hadde hyra noen andre. icon_wink.gif

Skrevet

2750,- for 24 bilder i album, kun innebilder, men i både farger og svart-hvitt.

Mot et tillegg på 350,- får man med seg et 30*40 cm bilde til festen.

Dette er i Bergen.12

Skrevet

Vi skal betale ca 7000,- takk!

Ingen billi' greie...

Skrevet

Vi skal betale 3600,- for et album med 24 bilder - både farger og sånne litt brunaktige. Dette er ca. den mellomste pakken til denne fotografen.

Vi skal ta bildene ute (dersom været holder) og fotografen kommer dit vi er - også er han så hyggelig og morsom! Gleder oss til å ta bildene! icon_smile.gif12

Skrevet

4800,- Da er det 13 fargebilder og 3 svart/hvitt.. Skinn-album, og bildene blir tatt ute.

Forstørrelser og takkekort kommer også her i tillegg..12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...