Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #1 Skrevet 12. august 2003 Hvordan finner man email adresser på nette? Jeg har 2 venninner som ga meg adressen, etter at dem hadde reist, fant jeg ut at noe er feil, får den i retur.
iingvild Skrevet 12. august 2003 #2 Skrevet 12. august 2003 Hva med å sende en sms, fra feks www.gulesider.no, hvor du kan søke på navnet deres, og spørre etter e-mailadressa? Kommer evt helt ann på hva slags e-mail det var, som online eller hotmail adresse. Ingvild
Gjest Zirine Skrevet 12. august 2003 #3 Skrevet 12. august 2003 Sjekk først e-mailadressen for åpenbare skrivefeil, komma istedenfor punktum osv. Hvis ikke det går kan du forsøke å søke på navnet deres på nett. Hvis de har vært aktiv på diskusjonsgrupper eller har lagt igjen mailadressen i ulike e-mailbanker, så vil den komme opp der. Ellers kan du søke i telefonkatalogen - mange har oppgitt mailadressen sammen med telefonnummeret.
Mrs. B Skrevet 13. august 2003 #4 Skrevet 13. august 2003 > www.telefonkatalogen.no > www.kvasir.no/personer > www.adresseboken.com
Strix Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Tråden er ryddet. Se reglene. Strix (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå