Gå til innhold

Tilgodelapp på Bag/CityBag

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Jeg er så heldig (eller uheldig) å være i besittelse av en tilgodelapp på 1600kr på butikken Bag/CityBag. Jeg fikk ei veske i gave, men den fallt over hodet i smak, så jeg leverte den tilbake og fikk en tilgodelapp. Nå finner jeg ingenting jeg vil ha der. Er det mulig å bruke den for å kjøpe en koffert f.eks. (jeg trenger ikke en), og levere den tilbake for så å få pengene tilbake? Føler liksom ikke at dette er noe jeg kan gå å spørre de i butikken om..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehm.. du ender vel bare opp med en ny tilgodelapp, hvis du kjøper og leverer tilbake en koffert.

Kan du ikke kjøpe julegaver der, da? Eller selge tilgodelappen? Du har sikkert noen venninner som elsker vesker :) Eller noen som bare ha et nytt trillekoffertsett.

Skrevet

Hvis butikken er veldig greie kan de la deg deponere på kofferten, men litt usikker på hvordan de stiller seg til det når du "betaler" med tilgodelapp.

Skrevet

Tviler på det. De vil nok bare gi deg en ny tilgodelapp.. Du kan evt se om du finner noe som er verdt litt mindre, da er det mulig de gir deg penger tilbake på restbeløpet.

Skrevet

Du kan jo spørre om du kan få kjøpe gavekort for det da. Så kan du gi bort dem i gaver.

Dersom du kjøper en koffert og bytter den med kvittering, vil det vel stå på kvitteringen at du har betalt med tilgodelapp, og da får du som regel det videre også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...