Gjest kvinnegjest Skrevet 21. september 2009 #1 Del Skrevet 21. september 2009 Er det ikke lett å bli forelsket når man har fantastisk sex og begjæret blomstrer? Hvordan klarer man å skille sex,begjær,følelser i lengden?? Jeg klarer ikke...sukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 21. september 2009 #2 Del Skrevet 21. september 2009 Ja, ett knull og jeg var hekta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 21. september 2009 #3 Del Skrevet 21. september 2009 Det går an å ha FANTASTISK sex uten å få dypere følelser. Mulig menn er bedre enn kvinner på dette, men det er ikke fullstendig kjønnsbestemt - jeg er kvinne og jeg klarer å skille de to. For noen tror jeg begjær går hånd i hånd med følelser, de klarer ikke å bli skikkelig kåte på noen hvis de ikke er forelsket. Andre klarer de ikke å kjenne et fysisk begjær eller få den sterke følelsen man kan få under sex uten å blande det med følelsen av forelskelse. Om du er slik, så bør du kanskje ikke ha elskere heller. Eventuelt satse på en dårlig elsker, hehe Det er forøvrig veldig lett å holde den seksuelle interessen oppe hos en mann når du er god i senga, men steget til noe mer kan være ganske så stort. Pass på at du ikke lurer deg selv med å tro at om dere bare puler nok ganger så vil følelsene hans for deg vokse. Skal du konvertere en elsker til en kjæreste så må du dyrke andre aktiviteter, og da finner du fort ut om kjemien finnes der og. Men jeg kan love deg at i veldig mange tilfeller så er ikke seksuell kjemi synonymt med kjemi ellers! Om du først prøver å ta neste steg med en elsker så kan du fort merke at de følelsene du har ikke var helt ekte likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 21. september 2009 #4 Del Skrevet 21. september 2009 La meg si noe ala angelina, bare mye kortere. Jeg kan godt ha lyst på deg uten å føle noe for deg, men jeg kan ikke forelske meg i deg og ikke ha lyst på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barskstudent21 Skrevet 22. september 2009 #5 Del Skrevet 22. september 2009 Min forrige kjæreste var først min elskerinne i nesten 1 år før de virkelige følelsene kom for min del... Men begjæret og "eierfølelsen" har jeg hatt for alle mine elskerinner, uten at kjærlighet nødvendigvis har vært involvert. Eierfølelsen kommer i mitt tilfelle av at jeg gjør en ganske stor investering med noen jeg har sex med regelmessig, og at det er viktig for meg at selv om vi ikke har noe "fast forhold", so to speak, så vil hun alltid velge meg fremfor andre menn om jeg ønsker det, og at hun derfor gir meg avkastning på min investerte tid og for det jeg har gitt henne av meg selv. Har opplevd Fuckbuddies som skal teste mine grenser ved å rote med andre gutter når vi er på fylla sammen, eller som har knullet andre samme dag som vi hadde avtalt å møtes. Uakseptabelt for min del, og det ble de ganske kjapt klar over! Men som svar på spørsmålet ditt: Ja, det har skjedd, og det er ganske naturlig om man har en elskerinne over lengre tid. Man vokser på hverandre, og deler det som er mest intimt for oss med hverandre. Etter ganske mye kos/klining på byen/filmkvelder/halv-dates, samt mye pillow-talk der man åpner seg for hverandre så vil det over tid føre til at man får følelser for hverandre. Unntaket gjelder kanskje om begge har flere elskere/elskerinner samtidig, men jeg er ingen stor tilhenger av dette. ONS eller pauser pga at man møter potensielle partnere - sure! Men ikke samme kveld (helg) som jeg egentlig skal overnatte hos deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 22. september 2009 #6 Del Skrevet 22. september 2009 Min forrige kjæreste var først min elskerinne i nesten 1 år før de virkelige følelsene kom for min del... Men begjæret og "eierfølelsen" har jeg hatt for alle mine elskerinner, uten at kjærlighet nødvendigvis har vært involvert. Eierfølelsen kommer i mitt tilfelle av at jeg gjør en ganske stor investering med noen jeg har sex med regelmessig, og at det er viktig for meg at selv om vi ikke har noe "fast forhold", so to speak, så vil hun alltid velge meg fremfor andre menn om jeg ønsker det, og at hun derfor gir meg avkastning på min investerte tid og for det jeg har gitt henne av meg selv. Har opplevd Fuckbuddies som skal teste mine grenser ved å rote med andre gutter når vi er på fylla sammen, eller som har knullet andre samme dag som vi hadde avtalt å møtes. Uakseptabelt for min del, og det ble de ganske kjapt klar over! Men som svar på spørsmålet ditt: Ja, det har skjedd, og det er ganske naturlig om man har en elskerinne over lengre tid. Man vokser på hverandre, og deler det som er mest intimt for oss med hverandre. Etter ganske mye kos/klining på byen/filmkvelder/halv-dates, samt mye pillow-talk der man åpner seg for hverandre så vil det over tid føre til at man får følelser for hverandre. Unntaket gjelder kanskje om begge har flere elskere/elskerinner samtidig, men jeg er ingen stor tilhenger av dette. ONS eller pauser pga at man møter potensielle partnere - sure! Men ikke samme kveld (helg) som jeg egentlig skal overnatte hos deg! Godt å høre at de kan skje. Jeg ymtet litt frempå til min elsker om mine følelser. Og han virket overrasket og at han ikke hadde tenkt på den måten. Jeg tok dermed ikke kontakt på to-tre måneder. Så traff jeg han tilfeldig og da fikk jeg inntrykk av at han ville treffes. Jeg var litt tilbakeholden og dro videre et annet sted. Så, lurer jeg på nå, ville han bare ha sex igjen eller hva?? Jeg hadde vel lyst til å teste om han tok kontakt den kvelden selv om jeg dro videre, noe han ikke gjordet, men kanskje trodde han jeg ikke var interessert lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #7 Del Skrevet 22. september 2009 La meg si noe ala angelina, bare mye kortere. Jeg kan godt ha lyst på deg uten å føle noe for deg, men jeg kan ikke forelske meg i deg og ikke ha lyst på deg. Tiltredes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #8 Del Skrevet 22. september 2009 dytt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #9 Del Skrevet 25. september 2009 Tja, det har skjedd. I så fall ganske raskt etter at vi begynte å ha sex. Det klart vanligste for min del er riktignok at jeg ikke for følelser for elskerinner/knullekompiser. Forøvrig har jeg faktisk ingen som helst problemer med å skille sex og følelser. Dvs jeg gidder ikke å ha sex med en jente i månedsvis om jeg ikke liker henne, men selv om jeg liker henne kan det veldig godt hende at det er helt uaktuelt å bli sammen med henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #10 Del Skrevet 25. august 2011 Vet at dette er en gammel tråd, men dytter den opp. For den var litt interessant. Kanskje det har kommet til noen nye her på KG som kan svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herr Langbein Skrevet 25. august 2011 #11 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Jeg har aldri hatt sex med noen jeg ikke hadde følelser for. Kanskje ikke forelsket, men på vei til å bli det. Jeg kunne sikkert hatt sex uten følelser også, men jeg ser for meg at det blir som å spise en Grandiosa fordi man er sulten. Man vil heller lage seg en god biff med tilbehør og kose seg. Og Grandiosa kan man lage på egenhånd - biff er det godt med hjelp til sausen, ellers blir det Toro :-) (ok, jeg dro analogien et hakk for langt...) Endret 25. august 2011 av Herr Langbein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. august 2011 #12 Del Skrevet 26. august 2011 For det første; en elskerinne er noe man har når man allerede er i et annet parforhold. For det andre, så er folk som vanlig veldig forskjellige. Også på dette området. Men når man ser på all den utroskap som forekommer, og de som bruker prostituerte, så må det jo være rimelig åpenbart at mange ikke har noen problemer med å skille på lyst/begjær og forelskelse/kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå