Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Sjekket min nye date i skattelistene. Har strandet i et forhold før pga at jeg var sammen med en som hadde null peiling eller kontroll på sine/våre penger, så jeg følte for å vite at han er "normal". Han har sitt eget firma, vet jeg, og han bruker penger som om han har ubegrenset av dem. I skattelistene står han oppført med 1500 i inntekt og 0 i formue og 0 i skatt. Hvordan er det mulig? Ble redd han er like økonomisk surrete som eksen min
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Det som står i skattelistene er SKATTBAR inntekt. Det er noe annet enn faktisk inntekt. Jeg har skattbar inntekt på et par hundre tusen mindre enn hva jeg faktisk tjener. Jeg har 300 000 i banken, men på grunn av at jeg har boliglån, står jeg oppført med 0 i formue. Min onkel har også skattbar inntekt på under 10 000. Han tjener likevel et par mill i året. Han er nullskatteyter, og har ikke formue. Han har drimot to hytter og en svær enebolig i byens mest fasjonable strøk. Skattelistene sier fint lite.
Gjest gjest31 Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Sjekket min nye date i skattelistene. Har strandet i et forhold før pga at jeg var sammen med en som hadde null peiling eller kontroll på sine/våre penger, så jeg følte for å vite at han er "normal". Han har sitt eget firma, vet jeg, og han bruker penger som om han har ubegrenset av dem. I skattelistene står han oppført med 1500 i inntekt og 0 i formue og 0 i skatt. Hvordan er det mulig? Ble redd han er like økonomisk surrete som eksen min Jeg mener det er grunn til å være skeptisk. Eget firma og masse penger. Hva driver han med?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Husk at tallene du finner på skattelistene er fra 2007. Så at han har mye penger idag betyr jo ikke at han hadde mye penger for flere år siden. Tallene for 2008 kommer i midten av oktober.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå