Gjest Gjest_mimi_* Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Heihei! Kan usedvanlig dårlig humør og kort lunte (typ pms) være et tidlig gravidittetstegn? Jeg er så grinete for bagateller om dagen at jeg synns synd på sambo. IKM er forresten nå til torsdag.
Gjest Gjest_mimi_* Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Ingen som vet? Når kann man egentlig teste, kan jeg teste på morgnen for IKM eller må jeg vente til den dagen er gått?
tinygirl Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Vet ikke om dårlig humør og kort lunte er tegn på graviditet, da ville i så fall jeg vært gravid hver måned rett før mensen Men du kan teste om morgenen på IKM ja.. Lykke til!
missLynch Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Hva betyr IKM? Nå lurer jeg på forskjellen på tidlige symptomer på graviditet og vanlig PMS...De er jo de samme (iallefall i mitt tilfelle) - ømme bryst, stikkinger i magen, oppblåsthet/stor mage, økt utflod, humørsvingninger. Noen som kan hjelpe?
tinygirl Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 IKM = Ikke Kommende Mens. (vi vil jo ikke at den skal komme :gjeiper: ) Ikke godt å si hva forskjellen er.. det er jo som du sier ofte de samme symptomene.. er vel bare en graviditetstest som kan gi deg svaret på om du er gravid eller ei..
Gjest Vettel Skrevet 23. september 2009 #7 Skrevet 23. september 2009 missLynch: Akkurat samme for meg. Hos meg forsvinner symtomene, spesielt mindre ømme pupper noen dager før mens, Så regner med at den dagen jeg er gravid så fortsetter ømmeten å vare over IKM. Så sånn sett på en måte litt kjipt, vet allerede to-fire dager før mensen at jeg IKKE er gravid.
missLynch Skrevet 26. september 2009 #8 Skrevet 26. september 2009 Takk for svar! Vettel: Ja slik er det hos meg også. Vi får se hva som skjer...! Spennende, dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå