Gå til innhold

Mister bare.. :/

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei alle sammen..

Nå har jeg det siste året sittet med ikke mindre enn 4 positive graviditetstester og hver eneste gang begynt å blø bare i løpet av dager - og mistet.. Det er ingen tvil om at jeg har vært gravid, både test og symptomer bekrefter.. Men kroppen min klarer altså ikke å holde på fosteret..

Mener jeg har lest noe om noen piller man kan få av legen som gjør det lettere for kroppen å holde på fosteret.. Noen som har erfaringer å dele? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må kontakte legen for videre hjelp. 3 aborter eller mer gir rett til utredelse og hjelp for habituell abort.

Skrevet

Jeg fikk tips om Progestan etter å ha mistet 3 ganger. Da jeg ble gravid igjen tok jeg dem og nå er jeg i uke 22. Vet jo ikke om det var de som hjalp denne gangen, men det skadet i hvert fall ikke å prøve.

Jeg mistet i uke 7 to av gangene. Fikk som en mulig forklaring at slimhinnene i ikke er spesielt mottakelige og det er i uke 7 som fostert på en måte skal klare seg selv.

Ønsker deg lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar =) har legetime på fredag, da skal jeg høre med han..

Skrevet
Tusen takk for svar =) har legetime på fredag, da skal jeg høre med han..

Fikk du svar hos legen?

Skrevet

Hvordan gikk det hos legen?

Du bør være forberedt på at du kanskje må mase deg til utredning. Man har ikke krav på utredning for habituell abort før man har vært gjennom 3 eller flere aborter i klinisk erkjente svangerskap, eller etablerte graviditeter (det er vel etter hjertet har begynt å slå :vetikke:). Det er flere som har blitt avfeiet med at de kun har hatt kjemiske graviditeter og at det derfor ikke er noen grunn til utredning. Det kan være grunner for at du mister gang på gang, så stå på ditt! Og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...