Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Er det noen som tilfeldigvis vet, eller greier å finne det ut ved å surfe på nettet, hvordan jeg kan komme i kontakt med en manager e.l. for Malin Reitan? Altså denne Trondheimsjenta som vant MGP Junior for noen år siden. Jeg finner det ikke ut selv.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Hei, gå inn her: http://www.tspartner.no/index.php?option=c...g&Itemid=85 og ta kontakt med Morten Skaget, som det er oppgitt tlf nr. til på høyre side det. Kan jeg spørre hva du har tenkt å booke henne til? mvh Tine
Gjest ts Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Hei, gå inn her: http://www.tspartner.no/index.php?option=c...g&Itemid=85 og ta kontakt med Morten Skaget, som det er oppgitt tlf nr. til på høyre side det. Kan jeg spørre hva du har tenkt å booke henne til? mvh Tine Takk, jeg kan prøve den ledetråden. Du kan gjerne spørre, ja, hvis du forteller meg hvorfor du spør.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Takk, jeg kan prøve den ledetråden. Du kan gjerne spørre, ja, hvis du forteller meg hvorfor du spør. Jeg spør fordi jeg er en stor fan av Malin og enhver konsertmulighet i nærheten av der jeg bor, vil jeg ikke gå glipp av
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg spør fordi jeg er en stor fan av Malin og enhver konsertmulighet i nærheten av der jeg bor, vil jeg ikke gå glipp av Åja, nei dette er nok noe annet enn en ordinær konsert. Jeg orkestrerer et større arrangement for en barneorganisasjon, og vi er ute etter en artist eller flere i den forbindelse.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Åja, nei dette er nok noe annet enn en ordinær konsert. Jeg orkestrerer et større arrangement for en barneorganisasjon, og vi er ute etter en artist eller flere i den forbindelse. okei, tusen takk for svaret uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå