Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Går inn på vedkommendes profil og trykker på "se alle", men det skjer ingen ting. Hvorfor er det sånn? Jeg får sett alle andres vennelister.
Fortunatus Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Man kan velge om man vil utelukke vennelista for fremmede/enkeltpersoner eller alle sammen på vennelista Så hun/han har vel valgt at ingen skal få se vennelista hans/hennes.
Gjest redstar Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Jeg har satt min profil slik at ingen andre enn mine venner kan se bilder, mine bokser, venner osv...
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Vi er altså venner, og jeg har tilgang til alt annet på siden hennes. Jeg får opp boksen med venner hvor det er bilde av 6 (tror jeg) hvor det står antall venner og vis alle. Det er altså der jeg ikke kommer inn. Har hun lukket meg fra å se vennene da?
Jade Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Kanskje jeg er den vennen :D Ingen kan se min venneliste. Ikke en gang de nærmeste Du bør ikke ta det personlig, med andre ord. Bare ikke alle som har behov for å dele absolutt alt med alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå