Gå til innhold

Drømmen om den lille spiren..

sofia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er i grunn ganske slitsomt å lage barn hehe

Uansett humør og div så må en trø til, i tilfelle dette er de magiske 24 timene sjansen er størst :ler:

Forresten er det noen som syns dette er kjekt eller nyttigt å lese?

Tenkte at jeg kunne jo bare skrevet det ned i en dagbok for meg selv i grunn vis det ikke er spennende for dere andre, eller det er bare jeg som følger med i dagboka mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Gratulerer med prøverdagbok! Kjipt å høre at dere har holdt på så lenge uten å få det til - satser på at Pergoen hjelper dere!

Vi har prøvd mye rart; hostesaft, grapefruktjuice, ligge med bena oppetter veggen etter sex, sex hver dag, sex annenhver dag, 5 runder Pergo, osv osv. Min "diagnose": Sjelden eggløsning.

Dessverre så klarer man ikke alltid finne ut hva som gjør at noen ikke blir gravid, det er bare sånn... Noen bruker mer tid enn andre, noen blir aldri gravid, noen blir gravid uten å planlegge. Life is unfair ;)

Men ett år er jo "standard" prøvetid, så nå når dere har fått Pergo, tror og håper jeg det vil gå raskt for dere :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord :klemmer:

Men tok det lang tid før dere fikk det til, og hva skjedde til slutt? bare klaffet det en dag? :)

Såg du hadde den lange veien fra to til tre, så då reknet jeg med du har være igjennom det et par ganger.

Men merkelig med det, nå nærmer det seg slutten av den usikkre perioden, og som du skreiv har vi prøvd, beina opp etter veggen, sex hver dag osv så nå går jeg bare rundt å venter på symtomer og håper :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord :klemmer:

Men tok det lang tid før dere fikk det til, og hva skjedde til slutt? bare klaffet det en dag? :)

Såg du hadde den lange veien fra to til tre, så då reknet jeg med du har være igjennom det et par ganger.

Men merkelig med det, nå nærmer det seg slutten av den usikkre perioden, og som du skreiv har vi prøvd, beina opp etter veggen, sex hver dag osv så nå går jeg bare rundt å venter på symtomer og håper :fnise:

Du kan godt lese førsteinnlegget i dagboka mi, så ser du

Vi har holdt på i over tre år. Det har ikke klaffet EN eneste gang. Ennå.

Men, det er ikke sånn for alle da! Så dere har nok gode muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...