Gå til innhold

La redoute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestillte et par støvletter fra La redoute til over 1000 kr. Greit nok, men når det hagler inn en dag etter på mail "20 % på din første vare, benytt tilbudet nå" Jeg prøvde å benytte dette, men det virket ikke. Har de noe mail: NEI!!. Herregud det er det første selskapet som pøser ut med en haug av mail og reklame før en har fått varene. Jeg har nå tilsammen fått 6 mail og en reklame i post!! Takke meg til, første og siste gang jeg bestiller derifra. Hos de er det frokostsalg, lunsjsalg,middags salg og nattsalg. For å være ærlig så blir det for dumt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Sandra_*
Skrevet
Jeg bestillte et par støvletter fra La redoute til over 1000 kr. Greit nok, men når det hagler inn en dag etter på mail "20 % på din første vare, benytt tilbudet nå" Jeg prøvde å benytte dette, men det virket ikke. Har de noe mail: NEI!!. Herregud det er det første selskapet som pøser ut med en haug av mail og reklame før en har fått varene. Jeg har nå tilsammen fått 6 mail og en reklame i post!! Takke meg til, første og siste gang jeg bestiller derifra. Hos de er det frokostsalg, lunsjsalg,middags salg og nattsalg. For å være ærlig så blir det for dumt.

Hm...har bare gode erfaringer med La Redoute. De svarer vanligvis ganske kjapt om du klikker på Kundeservice og skriver til dem under "Still et spørsmål".

Ellers er det jo også mulig å ringe dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...