Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hopp og trallala!

Eg har vert singel nokre mnd, sidan april/mai. Da gjorde eg det slutt med x'n, og fant ut ei stund etterpå at eg hadde følelser eg ikkje var heilt klar over. Tenker endel på ho enda. Ho har funnet seg en ny type, men prøver fortsatt å gjere meg sjalu. Når eg skal sove, så tenker eg at eg skulle ønske ho låg der og eg kunne holde rundt ho. Når eg ser film, skal på kino, køyrer bil. Eg veit ikkje heilt om det er ho eg savner, eller om eg rett og slett berre er einsom. Har hatt sex med nokre damer etter det vart slutt, da tenkte eg på x'n. Så det var ikkje det aller beste greiene. Er alltid noko som minner meg om ho. slepper aldri unna.

Det finnes vanvittig mange vakre og flotte damer, men det er så og sei ingen som appelerer skikkelig til meg. Så eg veit vel heller egentlig ikkje om eg har vert skikkelig forelska.

Noken med råd og tips:D?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor gjorde du det slutt?

er alltids en grunn for at det blir slutt.

når det blir slutt og man savner, tenker man som regel bare på det positive i forholdet.

tenk litt på det negative og hvorfor det ble slutt.

savner du henne forsatt da?

Skrevet
hvorfor gjorde du det slutt?

er alltids en grunn for at det blir slutt.

når det blir slutt og man savner, tenker man som regel bare på det positive i forholdet.

tenk litt på det negative og hvorfor det ble slutt.

savner du henne forsatt da?

Det var mykje dårlig kommunikasjon, så begge to satt inne med ting som burde komt ut. Og så var graset grønnare på andre sida inne i bildet. Følte vel at eg ikkje hadde fått reist fra meg.

Ho gikk bla gjennom en spontan abort uten å fortelle meg det, ho gravde seg ned, når eg prøvde å prate med ho, så fikk eg ingen respons, så da begynte eg å meir og meir slutte å spør å forsøke ting fordi eg aldri fikk noke respons på det. så vi kom vel i en ond spiral.

Eg tenker masse på ho, så det vil vel indikere at eg savner ho. Vi var ilag i nesten 3år, så det går vel ikkje vekk med det første heller.

Gjest Gjest_angie_*
Skrevet

Jeg har hatt samme tanker selv, og det er vanskelig å svare på. Men det er et par punkter du kan tenke litt over.

For det første så tar det lang tid å komme over et brudd, 3 år er lang tid og man glemmer det ikke på et blunk. Dette er en person som har betydd mye for deg og du har delt mye med, og man er jo gjerne glad i eksen lenge etter at de romantiske følelsene er over. Pluss du er vant med at hun er i livet ditt, noen ganger føles det som en vegg har falt ut i stua når en person forsvinner ut av livet ditt. Det tar tid å justere seg til å være uten henne. Det tar tid å venne seg til å sove alene, og det kan ta tid å venne seg til å ha sex med andre.

For det andre så hadde dere vel et dypt forhold med sterke følelser. Det er ikke noe man finner om igjen på 1-2-3. Du savner kanskje det dere hadde og vil ha det igjen, men du ser det ikke i de nye damene du møter. Men for å gjøre det så må du jo gi dem en sjanse! Det virker lettere å gå tilbake til eksen som du allerede har bygget opp noe med enn å begynne på nytt med noen andre. Sex med andre kan også føles mer meningsløs når det ikke er dypere følelser der.

Umulig for andre enn deg selv å si om du savner henne eller bare er ensom generelt, men det du beskriver høres ut som helt naturlige tanker å få en stund etter et brudd - særlig om man ikke har falt for noen andre.

Skrevet

Jeg har opplevd noe av det samme etter bruddet med eksen. Jeg lurte lenge på om jeg savnet han og om jeg angret på bruddet. Tok litt tid før jeg innså at jeg savnet det vi hadde sammen, altså forholdet, og ikke han som person. Vi er gode venner og snakkes ofte pga barna, men noe mer er det ikke. Siden han er den eneste jeg har levd med, plasserte jeg han i savnet av tosomheten.

Skrevet
Hei hopp og trallala!

Eg har vert singel nokre mnd, sidan april/mai. Da gjorde eg det slutt med x'n, og fant ut ei stund etterpå at eg hadde følelser eg ikkje var heilt klar over. Tenker endel på ho enda. Ho har funnet seg en ny type, men prøver fortsatt å gjere meg sjalu. Når eg skal sove, så tenker eg at eg skulle ønske ho låg der og eg kunne holde rundt ho. Når eg ser film, skal på kino, køyrer bil. Eg veit ikkje heilt om det er ho eg savner, eller om eg rett og slett berre er einsom. Har hatt sex med nokre damer etter det vart slutt, da tenkte eg på x'n. Så det var ikkje det aller beste greiene. Er alltid noko som minner meg om ho. slepper aldri unna.

Det finnes vanvittig mange vakre og flotte damer, men det er så og sei ingen som appelerer skikkelig til meg. Så eg veit vel heller egentlig ikkje om eg har vert skikkelig forelska.

Noken med råd og tips:D?

Du savner henne, og hun savner deg. Du har gjort noe mot henne noe som er mye tøffere enn utroskap, du har dumpet henne. Hun kan ha bestemt seg for at det er noe hun uansett ikke kan ta, og hun kan ha bestemt seg for at den nye mannen hennes er mer å satse på. Hun har kanskje lyst til å kose deg igjen, men vet at du er skadelig for henne (dumpemann), og hun vil uansett aldri svikte sin nye mann (forutsatt at han er et alvorlig prosjekt, og ikke bare en trøstekos).

Gjest Gjest_Trude_*
Skrevet

Har du snakka med ho i ettertid av brotet? Verkeleg snakka?

Eg les ditt innlegg som at de har truffe på kvarandre nokre gonger, og ho har forsøkt å få deg sjalu.

Men har ho verkeleg det? Eller er det noko du berre innbillar deg? Kanskje det ikkje er ho, men nærleiken til eit anna menneske som du kjenner (og som kjenner deg) du saknar?

Skrevet

Hei Trude!

Ja vi har hatt 1 skikkelig utprating etter bruddet. vi satt vel i 2t å prata.

Eg er ikkje einaste som har lagt merke til at ho prøver å gjere meg sjalu, ho gjer litt forskjelligt. Ho skal alltid dra fram typen i alle sammenhenga, på heilt usaklige tidspunkt.

Er enkelte som meiner ho er deprimert.

Er godt mulig det er kun nærleiken eg savner, men eg sliter med å skilje kva som er kva :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...