Gjest T.F Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Huff da kom denne dagen jeg ikke håpet skulle komme.. gjør historien litt kortere.. har anoreksi,vært i behandling 3siste år,skal inn i ny behandling/innlegges i oktober.. er vel undervektig enda,men ikke så mye som for et år siden. Men så er problemet mitt tvangstrening,det eneste som gjør at jeg kommer meg gjennom dagene nå uten å falle helt ned:/ Så har så klart fått betennelse i en tå... som gjør at jeg blir helt satt ut av spill,får ikke sko på,får ikke trent:( har smerter..--skal til legen i dag. MEEN dermed sitter jeg fast.. klarer ikke gå tur,trening er utelukket til smertene gir seg:( hva gjør jeg nå da??? krise!! overspist i helgen å får ikke trent det bort...... føler meg rett å slett veldig deprimert:( bare lyst å gi opp..... hvordan skal dette gå??jeg som er aktiv hele dagene gjennom... blir jo mange kilo opp?? skal også fjerne vidsomstann i morgen-dermed blir det hvile hele uken nesten:/ herregud jeg vet ikke om jeg klarer dette.. Har behandler jeg går til-men det hjelper ikke så mye akkurat nå.. kjenner allerede at angsten er enorm..er ikke vant til å måtte være i ro mer enn en dag jo:( helt deppa nå....
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Pust ut. Det går helt bra. En helg med litt ekstra spiller ingen trille. Dette med 'tvangstreningen', det legens ordre?
Gjest T.F Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Pust ut. Det går helt bra. En helg med litt ekstra spiller ingen trille. Dette med 'tvangstreningen', det legens ordre? skjønte ikke helt va du mente.. legens ordre?? jeg sliter med at jeg må trene ellers får jeg enormt angst og klarer ikke å spise.. muligens jeg forklarte meg feil? så dette har vært en veldig tung dag:( må begynne på pencillin kur også..
Chanel.No5 Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 (endret) kjenner allerede at angsten er enorm..er ikke vant til å måtte være i ro mer enn en dag jo:( helt deppa nå.... Skjønner du blir deppa og det passer deg dårlig psykisk, men tenk at det er normalt, alle blir syke/skadet desverre, kroppen har godt av en pause og det vil ikke påføre deg noe skade, snarere tverdt imot, vil gi kroppen mulighet for å restituere seg, noe som er meget viktig ved trening! Les litt her: http://www.trening.no/nyhet.php?id=930 Endret 21. september 2009 av Lotte27
Pasha Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Kjære gjest. Jeg stenger denne tråden nå. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med IKS på for eksempel telefonnr. 22940010. Der sitter det mennesker som innehar kompetanse og erfaring i forbindelse med spsieforstyrrelser og som har muligheten til å gi deg tips og råd på veien hvis du ønsker det Vennlig hilsen pasha-mod.
Anbefalte innlegg