Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Vi har et hus/hytte i Sverige som vi vurderer å selge. Noen som har erfaring med hussalg i Sverige? Vi kjøpte det gjennom fastighetsbyrån i Sverige og lurer på om vi også skal selge det gjennom dem, eller om vi bør bruke en norsk eiendomsmegler? Vil jo ha mest mulig for huset/eiendommen, så vanskelig å vite hva man bør velge? Noen som har tips?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Vi hadde god erfaring med Svensk Fastighetsformedling. Men det kommer jo an på hvor nærme grensa det er. Få norske eiendomsmeglere som vil selge i Stockholm vil jeg tro...
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Vi hadde god erfaring med Svensk Fastighetsformedling. Men det kommer jo an på hvor nærme grensa det er. Få norske eiendomsmeglere som vil selge i Stockholm vil jeg tro... Hytten /huset (jeg skriver det på den måten for vi bruker det som hytte, men det ser ut som et hus) ligger i Åmotfors som er ca 15min biltur unna Charlottenberg. Nærmeste norske Eiendomsmegler vil nok da evt. være i Kongsvinger som er ca 30min biltur unna.
ejoty Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Skulle jo tro en svensk megler kjenner den svenske eiendomsmeglingsloven bedre enn en norsk megler.
Leifr Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Min første innskytelse er at det antakelig er relativt få norske eiendomsmeglere som også har svensk eiendomsmeglerlisens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå