Gå til innhold

Bør vi bruke svensk eller norsk eiendomsmegler når vi skal selge hytta/huset i Sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et hus/hytte i Sverige som vi vurderer å selge.

Noen som har erfaring med hussalg i Sverige?

Vi kjøpte det gjennom fastighetsbyrån i Sverige og lurer på om vi også skal selge det gjennom dem, eller om vi bør bruke en norsk eiendomsmegler?

Vil jo ha mest mulig for huset/eiendommen, så vanskelig å vite hva man bør velge?

Noen som har tips?

Skrevet

Vi hadde god erfaring med Svensk Fastighetsformedling. Men det kommer jo an på hvor nærme grensa det er. Få norske eiendomsmeglere som vil selge i Stockholm vil jeg tro...

Skrevet
Vi hadde god erfaring med Svensk Fastighetsformedling. Men det kommer jo an på hvor nærme grensa det er. Få norske eiendomsmeglere som vil selge i Stockholm vil jeg tro...

Hytten /huset (jeg skriver det på den måten for vi bruker det som hytte, men det ser ut som et hus) ligger i Åmotfors som er ca 15min biltur unna Charlottenberg.

Nærmeste norske Eiendomsmegler vil nok da evt. være i Kongsvinger som er ca 30min biltur unna.

Skrevet

Skulle jo tro en svensk megler kjenner den svenske eiendomsmeglingsloven bedre enn en norsk megler.

Skrevet

Min første innskytelse er at det antakelig er relativt få norske eiendomsmeglere som også har svensk eiendomsmeglerlisens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...