Gjest gobi Skrevet 12. august 2003 #1 Del Skrevet 12. august 2003 Svar meg for jeg er i SÅNN tvil -er nyskilt og traff en som jeg har hatt i kikkerten ei stund på byen. PANG sa det, og så var det sex første kvelden uten at han helt visste navnet mitt engang. Så kommer tvilen da-hvor den kommer fra vet jeg ikke riktig- men den er nå der. Hvordan ser HAN på ei dame som gjør noe sånt ? Og hvilken tosk er jeg som tror jeg er fritatt for alle fordommer og kjønnsforskjeller i meg og rundt meg ? Og ikke minst , hva gjør jeg nå : jeg har hørt den med når du tramper i salaten bør du stå stille - så jeg prøver å la være å puste også..... Ønsker meg veldig noen svar fra noen litt fordomsfulle menn. Og erfarne kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #2 Del Skrevet 12. august 2003 Nå må dere damer slutte å tro at alt går til helvete om dere skrever første kvelden. 1. Om han er interresert i deg, så blir han ikke mindre interresert etter litt herlig sengekos! 2. Var han kun interresert i få deg til sengs så er han fornøyd. Du? Vel, du fikk ikke han du ville ha, men du fikk deg da i hvertfall et nummer med en du hadde lyst på. 3. Det beste er å spørre han du er hypp på og hadde sex med, om han kan tenke seg å gjøre det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #3 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg og min nåværende kone gikk til sengs første kveld vi var sammen (og andre kveld, og tredje kveld....) Vi var midt i 30-åra da. Jeg har ingen fordommer mot kvinner som går til sengs med menn de nettopp har truffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gobi Skrevet 13. august 2003 #4 Del Skrevet 13. august 2003 Takk -for sånne svar som jeg ville ha. Menn er et av livets store mysterier. Hva tenker en mann som bare vil ha sex og ikke noe annet med ei dame.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #5 Del Skrevet 15. august 2003 Han tenker: "så digg å få slippe å sitte foran pc'n å dra'n selv i kveld" :D :D :D Tror gutter tenker sånn som jenter for det meste jeg: selv om det kan være herlig å være singel så savner man ofte nærhet og sex! Da er et one night stand tingen -helt uten forpliktelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 15. august 2003 #6 Del Skrevet 15. august 2003 shit altså, jeg er dårlig på dette med innlogginga i kveld!! Det var meg som skrev! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 15. august 2003 #7 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg traff kjæresten min på byen - ganske påseilet - det sa kjempePANG og han var med hjem første kvelden. Dette var i romjula og vi er fortsatt sammen og har det strålende :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 17. august 2003 #8 Del Skrevet 17. august 2003 Da jeg møtte Jenta mi for 18 1/2 år siden på et diskotek, inviterte hun seg selv hjem til meg om natta. Gjett om jeg tente da hun dro av seg trusa og vi elsket villt den natta. Vi elsker fortsatt villt med hverandre (jaggu ble det ikke tre barn av av all den sexen), og jeg har vel aldri vært mere glad i henne enn akkurat nå. Haddu hun vært kjip på kusa si den gangen hadde ikke jeg sittet her og sett på henne der hun hviler på sofaen, etter en lang dag på jobb. Jeg elsker henne!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå