Gjest balidrømmer Skrevet 21. september 2009 #1 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg og min kjære tenker å reise til Bali, selvsagt håper vi å finne et billig flyselskap uten hotell...... Og, hvilke måned er deilig temperatur, ikke over 30 - 40..Blir gal av varmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reiseelsker Skrevet 24. september 2009 #2 Del Skrevet 24. september 2009 Thai Airways flyr engang i uken Oslo-Bangkok, så da kan man fly Oslo-Bangkok-Bali gjennom de:) greit med kun 1 stopp da!!!! Da jeg sjekket litt, det er for en studn siden så var da ikke prisen deres sååååå mye være enn de andre sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reiseglad, ikke innlogget Skrevet 26. september 2009 #3 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg og min kjære tenker å reise til Bali, selvsagt håper vi å finne et billig flyselskap uten hotell...... Og, hvilke måned er deilig temperatur, ikke over 30 - 40..Blir gal av varmen! jeg tror nok du finner de beste prisene ved å bruke søkemotorer som feks www.finn.no, eller prøv www.kilroytravels.no. Sist vi reiste, falt valget på klm i kombinasjon med garuda, før det har vi brukt både singapore airlines og thai. Forrsten så fikk vi nok aller billigst tur med cathay pacific via Hong Kong for et par år siden. Bali har jevn temperatur rundt 28-30 grader, luftfuktigheten varierer med om det er regntid eller ikke. Regntid i november-mars, tørr årstid utenom denne. I regntida har du noen regnskyll, men temperaturen er nokså lik hele tida. Har vært der i desember for 5 år siden, da var det mye regn og tp. falt til rundt 20 grader. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 29. september 2009 #4 Del Skrevet 29. september 2009 Cathay Pacific er etter min mening oftest billigst, men beregn veldig lang flytur. Kan hende at du får god pris på Thai Airways, men de har økt prisene sine mer enn andre selskap de siste årene (har jeg en følelse av). Foretrekker selv KLM, da de som oftest har en god reiserute og grei pris. Lenge siden jeg har fløyet Singapore Airlines, men de er veldig bra, men dyrere enn de andre. Når det gjelder temperaturer, kan jeg ikke hjelpe, men søk på nettet så får du sikkert svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå