Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal :bolledeig: ! Blir femte gangen nå. Det er leeeenge til da, men man kan jo korte ned ventetida med videoen til Pussy :sjenert: Dårlig låt og den usensa versjonen av videoen noe drøy etter min smak, men det er jo typisk Rammstein da :ler: .

Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg skal! :bond::skya: Og jeg gleder meg allerede! Var på Rammstein i Spektum sist de var i Oslo, og håper det blir like bra trøkk nå. :)

Samboeren booka nettopp 6 billetter, og nå er det bursdag og julaften her!

Skrevet

Jeg har veldig lyst, men sliter med å bestille biletter.. Huser at jeg på tidligere konserter har ringt og bestilt og så hentet dem på postkontoret, noen som vet om dette er mulig her og evt. nummer? Jeg har nemlig ikke kredittkort og da blir det vanskelig å bestille via internett..

Skrevet (endret)

Heldige vi er :strix:

Ja, det er lenge til enda, men jeg klarer ikke å la være å tenke på at jeg faktisk skal se dem (for første gang) på nyåret! Fem ganger, NullHull? *målløs* Heldig! Hvor?

SmallTalk: Hvordan var lyden når du så dem i Spektrum?

Pussy var kanskje litt klisjé og komersiell ja (sikkert veldig lett å gå lei av), men jeg synes likevel den er fengende og bra :tongue: Dessuten har jeg lastet ned musikkvideoen, så den falt med andre ord veldig i smak :sjenert: Ikke nødvendigvis på grunn av innholdet (jo, litt) men fordi, som NullHull sier, det er så typisk Rammstein + at de virkelig har dratt det langt denne gangen :tongue: Liker det!

Murder: Jeg tror det skal gå an å kjøpe med vanlig Visa (synes å huske at jeg fikk opp det alternativet når jeg .endelig. kom gjennom), men vi var flere som gikk sammen om å få tak i billetter og da kompisen min hadde bedre mulighet til å legge ut for alle seks billettene så var det han som fullførte bestillingen. Så jeg vet egentlig ikke :klø:

Endret av Vaarin
Skrevet

Har sykt lyst, men skal på en annen konsert i Mars, så det blir neppe.

Og ang. Pussy-videoen, så falt den ikke helt i smak, heh. Men Till har trent, ser det ut som. ;)

Gjest SmallTalk
Skrevet
Jeg har veldig lyst, men sliter med å bestille biletter.. Huser at jeg på tidligere konserter har ringt og bestilt og så hentet dem på postkontoret, noen som vet om dette er mulig her og evt. nummer? Jeg har nemlig ikke kredittkort og da blir det vanskelig å bestille via internett..

Har du vanlig bankkort med VISA del på? Isåfall så skal det også fungere. :)

Vaarin: Lyden var grom! Og introen på scenen var rå. En av de tingene jeg liker godt med Rammstein, foruten musikken, er at de har heftige sceneshow. Ikke akkurat noe simpel glamvrikking der, nei. :jepp:

Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg lurer på hvordan sceneshowet blir denne gangen, jeg. :sjenert: Det jeg husker alle beste fra forrige gang var showet fra "Mein teil" hvor han keyboristen satt oppi ei diger gryte imens Till kvessa kniver og gjorde seg klar til å kokkelere. Og åpningen da, men masse dresskledde menn med lommelykter som "leita" etter noe på scenen. Og ikke minst så lurer jeg på hva som kommer til å bli spilt...

I tillegg så var jeg jo så dum at jeg satte på "Völkerball"-cd'en i sta, og der var jo hele liveshowet fra forrige tour. Det gjorde jo ikke akkurat at jeg begynte å glede meg noe mindre, for å si det sånn... :bond:

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Skal diiiiiiit :bolledeig:

har vært "skapdigger" i mange år, er ikke så mange i min vennekrets som har sansen for dem, men har fått med en annen "skapdigger"! :nigo:

Endret av engel med sorte vinger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...