Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 VG i dag: "Vi fikk høre at noen hadde sett et barn som lekte nede i vannkanten, sier Berwari. " Hvilken tosk ser et så lite barn leke alene i vannkanten uten å gå ned og fjerne barnet fra den farlige situasjonen? Utrolig ansvarsløst og burde selvsagt vært straffeforfulgt.
Gjest ¤bella¤ Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Det er slik det desverre har blitt for mange i nissenorge. Farlig å blande seg i hva andre gjør vettu...
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Veeel, er ikke alltid så enkelt å "blande seg" heller. Her forleden ruslet jeg i Oslo. Så ser jeg en frem i gata en liten unge ca 3 år, surre på fortaushjørnet alene (i storgata, hjørnet utenfor norli). Når jeg kommer bort er un gen fortsatt alene. Jeg bøyer meg og spør ungen hvor mamma er. Da kommer det fykende ei illsint kjerring ut av bokhandelen som skjeller meg ut. Å la en unge på 3 surre rundt i Storgata alene i flere minutter er vel omtrent like forsvarlig som i vannkanten. Og man bør såklart bry seg. Men jeg skjønner at folk lar være.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Veeel, er ikke alltid så enkelt å "blande seg" heller. Her forleden ruslet jeg i Oslo. Så ser jeg en frem i gata en liten unge ca 3 år, surre på fortaushjørnet alene (i storgata, hjørnet utenfor norli). Når jeg kommer bort er un gen fortsatt alene. Jeg bøyer meg og spør ungen hvor mamma er. Da kommer det fykende ei illsint kjerring ut av bokhandelen som skjeller meg ut. Å la en unge på 3 surre rundt i Storgata alene i flere minutter er vel omtrent like forsvarlig som i vannkanten. Og man bør såklart bry seg. Men jeg skjønner at folk lar være. Hun mora der kan jo ikke være normal, når hun lar 3 åringen være alene ute på gata..., jeg tror jeg ville sagt det til henne. Håper ingen slutter å bry seg om barna, selv om foreldrene er psyke
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Reagerte også på det jeg leste, men det kan jo hende det var andre barn som hadde sett det og ikke forstått hvor alvolig det var.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Jeg prøvde å hjelpe ei lita jente som så ut som hun hadde gått seg bort (så ut som hun var 2, kanskje tre, satt og leket med noe søppel for seg selv) og jeg ble rana. Det sto to menn like i nærheten og bare venta på idioten som bøyde seg ned til jenta for å hjelpe. Samme skjedde med en kompis som prøvde å hjelpe en fyr som falt om i en trappeoppgang. Plutselig så hadde han et fint knivkutt i trynet og satt der uten forlovelsringen sin, lommeboka og klokka. Nå ringer jeg bare politiet eller ambulanse i stedet hvis jeg ser noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå