Gå til innhold

til dere gutter..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Hei dere gutter der ute..Jeg lurer på en ting: Hva tenker dere menn om en jente som er litt "handy", og ikke er avhengig av en mann bestandig for å klare ting.. Jeg tenker litt på slikt som å skifte dekk på bilen selv, og generelt ha litt interesse for bil og styling og slikt.. Jeg elsker nemlig dette, og liker å bli litt møkkete og slikt..Har nettopp blitt sammen med en fantastisk kar, men har liksom ikke helt ville spurt han om hva han syns om det..

Jeg er kanskje en litt gutte-jente, men jeg er nok litt jålete og kler meg alltid feminint fordet..Går aldri i hettegenser og saggebukse for å si det slik..:P

Håper på at noen svarer der ute..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei dere gutter der ute..Jeg lurer på en ting: Hva tenker dere menn om en jente som er litt "handy", og ikke er avhengig av en mann bestandig for å klare ting.. Jeg tenker litt på slikt som å skifte dekk på bilen selv, og generelt ha litt interesse for bil og styling og slikt.. Jeg elsker nemlig dette, og liker å bli litt møkkete og slikt..Har nettopp blitt sammen med en fantastisk kar, men har liksom ikke helt ville spurt han om hva han syns om det..

Jeg er kanskje en litt gutte-jente, men jeg er nok litt jålete og kler meg alltid feminint fordet..Går aldri i hettegenser og saggebukse for å si det slik..:P

Håper på at noen svarer der ute..:)

Så lenge du beholder dine feminine sider og ikkje er grease monkey med skit under neglene 24/7 så er det ingenting gale med å vere teknisk anlagt =)

Men gutte jenter i slaurebukser og hettegenser syns eg er relativt lite interessant.

Men husk, visst du er veldig flink så må du vere litt hjelpesløs avogtil slik at mannebeina føler dei er litt brukandes :P

Skrevet

Min gubbe digger at jeg klarer meg selv, kan skifte dekk, olje, bateri ol på bilen sjøl om det trengs.

Han liker også at jeg kan skru sammen møbler selv og at jeg generelt hadde klart meg utmerket uten han, da veit han jeg er sammen med han og ikke ferdighetene hans ;)

Men jeg kler meg også feminint, liker å dolle meg og gå i pene klær når jeg ikke står med hode i panseret eller gjør husarbeid ol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...