Gå til innhold

Hva er et typisk koneemne?

Gjest gjestdeluxe

Anbefalte innlegg

At du passer som både koneemne og elskerinne.

Jeg syns nemlig at ei god kone må være begge deler. Og skal være begge deler.

Hvis ikke er det ikke noe vits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns nemlig at ei god kone må være begge deler. Og skal være begge deler.

Hvis ikke er det ikke noe vits.

Ja, det er helt sant det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Så sannheten er at fordi at jeg er attraktiv, så er jeg laus! Takk for at du fortalte meg det Steinar...

Jeg trodde laus hadde med antall sexpartnere og promiskuitet å gjøre, men fint at du kan fortelle meg at det er fordi menn ser på meg som attraktiv og sexy.

Vil ikke menn ha vakre, attraktive, sexy, lyttende, frie og hyggelige kvinner som koneemner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Feil. Jeg vil ha ei dame som jeg liker utseendet godt nok på. Hun prioriterer slekt og venninner foran å ha kompiser. Men selvfølgelig prioriteres kjernefamilien (hun, barn og meg) aller først. Hun liker å ta seg av hjemmet og gjøre det koselig. At det blir kjedelig i hverdagslivet er bare normalt. Vi gjør ting i sammen og hver for oss og vi samarbeider til felles beste. Innenfor bestemte grenser. Dette er drømmedama mi :gjeiper:

Godt nok?

Det høres ikke morsomt ut.

:lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kone- og elskerinneemne

En underlig tråd å lese for en som er blitt GRUNDIG bedratt av sin mann, men som også har fått utallige tilbud om å bli elskerinne for gifte menn.

Vel, basert på alle tilbudene jeg har fått om å være "elskerinne", og da legger jeg i det seksualpartneren til en gift/samboende mann, så antar jeg at jeg har litt bakgrunn for å svare.

I hovedsak er menn i mer eller mindre kjedelige forhold ute etter elskerinner som er tiltrekkende, sensuelle, sexy, lyttende, lite kravstore, rampete, tydelige, frie og feminine.

De samme egenskapene blir de redde for når de skal ha et forhold, fordi de da regner med at slike damer ikke blir i forhold. Eller ofte er utro.

Noe som selvsagt er feil, og det interessante er jo at flere av de gifte mennene har blitt forelsket i meg, selv om vi ikke har gått til sengs. Skal ikke være lett å forstå.

Jeg er nok det de fleste vil kalle for "tiltrekkende, sensuell, sexy, lyttende, lite kravstor, rampete, tydelig, fri og feminin". Min mann likte å kalle meg alt fra bestevenn og elskede kone til elskerinne, vår drøm og "hore"(i enkelte seksuelle settinger). Vi hadde et samliv som hverken var kjedelig eller forutsigbart, men samtidig trygt, da vi hadde vært sammen i godt over 10 år og hadde stiftet familie.

Han sa han var verdens heldigste mann som hadde en slik superdame som meg...

...og var samtidig utro!!!

Med en dame som var styggere, mindre interessant og ikke så villig og "vill" i sengen, forstå det de som kan. Ikke var han forelsket heller.

Akkurat, og det gjør munnrapp og morsom også? Som det ble brukt i sammenheng med?

Jeg brukte det vel snarere i motsetning til kjedelig, som mange menn oppfatter konene sine som etterhvert.

Kanskje man uansett blir "kjedelig" etter noen år. Man kjenner hverandre ut og inn, og selv om man stadig prøver å fornye seg, både i sengen og utenfor, vil man aldri kunne være spennende på samme måte som en helt NY dame. Jeg også kan karakteriseres som morsom og munnrapp, uten at det hjalp meg mye. Ble bedratt like herlig.

Så hva kan jeg slutte av dette? At jeg ikke er koneemne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Samme erfaring her!

Hore/madonna-komplekset. Elskerinna skal eeelske sex, være et fyrverkeri i senga og ta spruten i trynet imens hun slikker seg rundt munnen og ber om mer. Men Gud forby at man skal gifte seg med denne "løse" kvinnen.

Har du evner som reflektert og godhjertet i tillegg til dette, da er et frieri på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
En slik mann kommer du aldri til å finne. Det kan jeg garantere deg. Dvs foruten en som ønsker å leve i et åpent forhold.

Sorry Steinar, men her knuser jeg påstanden din. Jeg vil aller aller helst ha en kvinne som er så fri, hemingsløs og kåt i et forhold (med meg, og bare meg) at hun fort er flinkere enn den lykkeligste hore i senga. Noe mer befrieende enn å ha et forpliktende forhold til en kvinne som har null heminger seksuelt sett kan jeg knapt tenke meg. Og jeg vil ikke ha et åpent forhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Og hva trodde du det betydde? Som MANN? :roll:

Forøvrig så er sikkert det å være leken og rampete noe enkelte menn ser på som sexy.

Det kan ikke være mangel på tilbud som gjør deg singel :klø:

Ut fra hva du skriver så er du prototypen på en drømmekvinne. Men så var det verdenen utenfor forumet :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En underlig tråd å lese for en som er blitt GRUNDIG bedratt av sin mann, men som også har fått utallige tilbud om å bli elskerinne for gifte menn.

Jeg er nok det de fleste vil kalle for "tiltrekkende, sensuell, sexy, lyttende, lite kravstor, rampete, tydelig, fri og feminin". Min mann likte å kalle meg alt fra bestevenn og elskede kone til elskerinne, vår drøm og "hore"(i enkelte seksuelle settinger). Vi hadde et samliv som hverken var kjedelig eller forutsigbart, men samtidig trygt, da vi hadde vært sammen i godt over 10 år og hadde stiftet familie.

Han sa han var verdens heldigste mann som hadde en slik superdame som meg...

...og var samtidig utro!!!

Med en dame som var styggere, mindre interessant og ikke så villig og "vill" i sengen, forstå det de som kan. Ikke var han forelsket heller.

Kanskje man uansett blir "kjedelig" etter noen år. Man kjenner hverandre ut og inn, og selv om man stadig prøver å fornye seg, både i sengen og utenfor, vil man aldri kunne være spennende på samme måte som en helt NY dame. Jeg også kan karakteriseres som morsom og munnrapp, uten at det hjalp meg mye. Ble bedratt like herlig.

Eller kanskje det er så enkelt som at menn, noen menn, vil ha det de ikke har? Jeg har ikke vært utro mot (?) men har blitt dumpet til fordel for kjedelige grå mus, fordi mannen syns det var skremmende å være i forhold til meg.

Og ja, det var savn og tenners gnissel i ettertid, men det hjalp ikke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Steinar, men her knuser jeg påstanden din. Jeg vil aller aller helst ha en kvinne som er så fri, hemingsløs og kåt i et forhold (med meg, og bare meg) at hun fort er flinkere enn den lykkeligste hore i senga. Noe mer befrieende enn å ha et forpliktende forhold til en kvinne som har null heminger seksuelt sett kan jeg knapt tenke meg. Og jeg vil ikke ha et åpent forhold!

Takk og Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nok?

Det høres ikke morsomt ut.

:lete:

Behøver det høres morsomt ut?

Vi lever stort sett ute i virkeligheten der hverdagslivet dominerer. Ingenting unormalt med det. Er det godt nok, så er det nettopp det. Derimot vil jo hva som er "godt nok" alltid være individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje det er så enkelt som at menn, noen menn, vil ha det de ikke har?

Dette er en klassisk problemstilling. Og jeg tror ikke dette bare gjelder for noen menn, men sikkert for noen kvinner også. Muligens er vel fortsatt andelen "noen menn" større enn andelen av "noen kvinner".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behøver det høres morsomt ut?

Vi lever stort sett ute i virkeligheten der hverdagslivet dominerer. Ingenting unormalt med det. Er det godt nok, så er det nettopp det. Derimot vil jo hva som er "godt nok" alltid være individuelt.

Jeg ville aldri funnet meg i å være god nok. Om ikke mannen syns jeg er verdens beste, så er han ikke god nok for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spørs nok på om du liker å ta deg av barn og liker å ta deg av husholdningen - eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært utro mot (?) men har blitt dumpet til fordel for kjedelige grå mus, fordi mannen syns det var skremmende å være i forhold til meg.

Ja, for mange menn vil ei dame som er veldig attraktiv og aktiv virke tildels skremmende og slitsom. High maintenance som det heter på godt norsk. Det blir fort mange bekymringer av det for mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...