Steinar40 Skrevet 22. september 2009 #61 Del Skrevet 22. september 2009 Det er jo du som avskriver folk på førsteinntrykket. Damer som er attraktive og rampete er mer tilbøyelige til å være utro? Det er kanskje en utbredt tro, men den er helt uten basis i virkeligheten. Jeg har ikke avskrevet noen - ennå. Og det som har basis i virkeligheten er at en attraktiv og sexy dame vil være mer konkurranseutsatt fra andre menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #62 Del Skrevet 22. september 2009 Hvorfor spør du meg når du svarer selv? Jeg vet ikke hva menn tenker når jeg sier rampete, og jeg spør hva du som mann mener. Mitt poeng er at det å være sexy kan være så mangt, det ligger i oppfattelsen hos mottaker. Det kan også være plagsomt å treffe på lavpannede neanderthalere som deg selv, som tror at straks en kvinne liker å klatre i trær eller leke ring-stikk, så betyr det at hun horer rundt. Heldigvis finnes det menn som tenker noe annerledes. FiliokusTropen, for eks. Om jeg ikke er enig i alt han skriver, så har han noen gode points. Sin ungdom til tross. Det andre finner han ut av når han har gått noen flere runder. Det at du også er redd for å ha ei fin dame sier milevis om deg og din person Steinar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #63 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg har ikke avskrevet noen - ennå. Og det som har basis i virkeligheten er at en attraktiv og sexy dame vil være mer konkurranseutsatt fra andre menn. Noe du som mann burde være stolt av, fordi hun har valgt deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filantropen Skrevet 22. september 2009 #64 Del Skrevet 22. september 2009 Selvfølgelig. Jeg har godt vett og vet derfor at det er en større risiko Så når du møte ei dame så slenger du opp kalkulatoren og bruker litt 3 gradligninger, litt derivasjon, integrasjon og avslutte med litt laplace transform for å regne ut om ho er verdt risikoen ? Syns det er latterlig å kalle ting for en risiko. Alt i livet er jo risiko. Funker det ikkje i eit forhold, så er det move on og finn noko bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filantropen Skrevet 22. september 2009 #65 Del Skrevet 22. september 2009 Noe du som mann burde være stolt av, fordi hun har valgt deg. Helt riktig. Og konkuranse holder en på tå hev. Kjipt visst den dama møtte den kjekkasen, etter 6mnd, så er han sofa gris, pusser tenna 1 gang i mnd og dusjer kver 4 dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 22. september 2009 #66 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg har ikke avskrevet noen - ennå. Og det som har basis i virkeligheten er at en attraktiv og sexy dame vil være mer konkurranseutsatt fra andre menn. De er likevel ikke mer tilbøyelige til å være utro!! Faktisk kanskje mindre. Hun er vant med seksuell oppmerksomhet fra menn, og dermed også vant med å avvise dem. Hun sprer ikke beina for hvem som helst som prøver seg, og hun gir ihvertfall ikke hjertet sitt til hvem som helst! Hun har valgt DEG og vet nøyaktig hva hun vil ha og hva hun gir avkall på når hun går inn i et seriøst forhold. Det eneste hun krever av deg er at du er trygg nok på deg selv og på henne til at eventuell konkurranse ikke gjør deg skjelven i trusekanten. Begynner å lure på hvordan drømmekvinnen din er jeg, Steinar. Hun skal helst ikke ha noen venner, og i tillegg helst ikke se bra ut. Alt for å forhindre mulighetene for utroskap. Du kan jo finne deg ei som noen med samme kvinnesyn som deg har helt syre i ansiktet på og omskåret, det må jo være helt optimalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #67 Del Skrevet 22. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 22. september 2009 #68 Del Skrevet 22. september 2009 Og det som har basis i virkeligheten er at en attraktiv og sexy dame vil være mer konkurranseutsatt fra andre menn. Aha. Så du er rett og slett redd for å ikke strekke til. Sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 #69 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg vet ikke hva menn tenker når jeg sier rampete, og jeg spør hva du som mann mener. Mitt poeng er at det å være sexy kan være så mangt, det ligger i oppfattelsen hos mottaker. Det kan også være plagsomt å treffe på lavpannede neanderthalere som deg selv, som tror at straks en kvinne liker å klatre i trær eller leke ring-stikk, så betyr det at hun horer rundt. Heldigvis finnes det menn som tenker noe annerledes. FiliokusTropen, for eks. Om jeg ikke er enig i alt han skriver, så har han noen gode points. Sin ungdom til tross. Det andre finner han ut av når han har gått noen flere runder. Det at du også er redd for å ha ei fin dame sier milevis om deg og din person Steinar. Når ei dame sier hun er rampete så tenker jeg naturligvis på sex. Jeg er da ikke lavpannet neandertaler for ingenting heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 #70 Del Skrevet 22. september 2009 Funker det ikkje i eit forhold, så er det move on og finn noko bedre. Det gidder jeg ikke lenger. Vil ha noe ekte og seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 #71 Del Skrevet 22. september 2009 De er likevel ikke mer tilbøyelige til å være utro!! Faktisk kanskje mindre. Hun er vant med seksuell oppmerksomhet fra menn, og dermed også vant med å avvise dem. Hun sprer ikke beina for hvem som helst som prøver seg, og hun gir ihvertfall ikke hjertet sitt til hvem som helst! Hun har valgt DEG og vet nøyaktig hva hun vil ha og hva hun gir avkall på når hun går inn i et seriøst forhold. Det eneste hun krever av deg er at du er trygg nok på deg selv og på henne til at eventuell konkurranse ikke gjør deg skjelven i trusekanten. Begynner å lure på hvordan drømmekvinnen din er jeg, Steinar. Hun skal helst ikke ha noen venner, og i tillegg helst ikke se bra ut. Alt for å forhindre mulighetene for utroskap. Du kan jo finne deg ei som noen med samme kvinnesyn som deg har helt syre i ansiktet på og omskåret, det må jo være helt optimalt. Dama behøver bare være attraktiv nok. Personligheten er mye viktigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 #72 Del Skrevet 22. september 2009 Aha. Så du er rett og slett redd for å ikke strekke til. Sexy. Herregud, kvinnfolk er så opphengte i at en mann skal være mega selvsikker. Og stort sett oppnår dere bare å finne noen utro jævler på den måten. Jaja, det er i hvertfall ikke mitt problem - heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 22. september 2009 #73 Del Skrevet 22. september 2009 Herregud, kvinnfolk er så opphengte i at en mann skal være mega selvsikker. Og stort sett oppnår dere bare å finne noen utro jævler på den måten. Jaja, det er i hvertfall ikke mitt problem - heldigvis! Heldigvis impliserer verken attraktivitet eller selvsikkerhet noen av de egenskapene du ønsker å karakterisere verken kvinner eller menn med. Du sier det jo selv; personligheten er viktigst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 22. september 2009 #74 Del Skrevet 22. september 2009 Hvilke trekk/faktorer hos kvinnen ser mannen etter når han vil ha en kone, fremfor når han vil ha noe mer uforpliktende? Det at kvinnen er positiv, smiler, er snill, fornuftig, hyggelig, har bra utseende, er fornøyd med jobb osv. kan jo gjelde for både en elskerinne og en kone! Så hvordan kan en mann da skille mellom de to, om han ser etter en kone (og ikke en elskerinne)? Dersom man ønsker å få barn, må et koneemne ha barnetekke, være omsorgsfull, snill og tålmodig. Videre må vedkommende ha en livsstil som passer til rollen som kone og mor. En elskerinne kan feste hele natta, leve uansvarlig osv., men ikke en kone/mor. Videre kan man godt ha et irriterende kvinnemenneske som elskerinne, men skal man gifte seg og se vedkommende dag ut og dag inn må kjemien være god, da det hele blir mer intenst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 #75 Del Skrevet 22. september 2009 Heldigvis impliserer verken attraktivitet eller selvsikkerhet noen av de egenskapene du ønsker å karakterisere verken kvinner eller menn med. Du sier det jo selv; personligheten er viktigst. Ja, jeg sier ikke at det må være en sammenheng mellom attraktivitet/selvsikkerhet og utroskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #76 Del Skrevet 22. september 2009 Interessant tråd. Hvorvidt man er attraktiv eller ikke har da ingenting med utroskap å gjøre! Er man pen, sexy, smart og morsom vil man kanskje få flere beundrere, men man ligger jo ikke med alle og enhver av den grunn. Det er helt på tryne å mene. Man kan faktisk snu det helt rundt og si at er man mindre attraktiv har man større tilbøylighet mot å være utro fordi når man først får oppmerksomhet fra andre enn mannen blir man så sjokkert at man hopper til køys... Et koneemne: Smart, sexy, pen, en som daglig utfordrer en til å bedre på alle plan i livet (jobb, trening, sosialt osv), god samtalepartner. Elskerinne: Sexy og pen, en som ikke stiller krav og som ikke forventer noe av en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #77 Del Skrevet 22. september 2009 Ja, jeg sier ikke at det må være en sammenheng mellom attraktivitet/selvsikkerhet og utroskap. Øhm, jo, det har du sagt i hele tråden! Forøvrig har du fortsatt ikke svart på hva rampete har med sex å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 #78 Del Skrevet 22. september 2009 Interessant tråd. Hvorvidt man er attraktiv eller ikke har da ingenting med utroskap å gjøre! Er man pen, sexy, smart og morsom vil man kanskje få flere beundrere, men man ligger jo ikke med alle og enhver av den grunn. Det er helt på tryne å mene. Når det gjelder menn så vil jeg faktisk påstå at det er en sterk sammenheng mellom attraktivitet/selvsikkerhet og sannsynligheten for utroskap. Når det gjelder kvinner så er nok ikke sammenhengen like sterk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #79 Del Skrevet 22. september 2009 Ordet rampete brukt i tråd hvor det er snakk om elskerinner får automatisk en seksuell betydning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 #80 Del Skrevet 22. september 2009 Forøvrig har du fortsatt ikke svart på hva rampete har med sex å gjøre. Det har ingen annen sammenheng enn at jeg tenker på sex når jeg tenker på rampete kvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå