Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #41 Del Skrevet 22. september 2009 Når du f.eks skriver om deg selv at du er rampete - hvordan tror du at det kan bli oppfattet? Jeg vet ikke hvordan du oppfatter det. Men det det betyr er at jeg er en røver på snøballkrig, treklatring, vannkrig, prikkedøden, at jeg er rask i kommentaren, slagferdig og kan oppfattes som morsom. Uten å være frekk eller ufin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #42 Del Skrevet 22. september 2009 Risikoen øker med økende grad av å være attraktiv og sexy. Det sier seg selv. Men det betyr ikke at du er laus for det. Jeg snakker om meg Steinar, jeg hopper ikke fra seng til seng, og å bli dømt utifra utseendet er utrolig nedverdigende. Og du har ikke sett meg en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #43 Del Skrevet 22. september 2009 Ok Filiokustropen, nå sier du jaggu meg noen vettuge ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 #44 Del Skrevet 22. september 2009 Er du redd attraktive damer? Stygge damer kan vere vel så lause som ei vakker ei. Ei stygg dame vil kanskje lengre finne seg i at du er eit rævhål mot ho enn ei vakker er fordi ho har fleire valg muligheter. Men har du eit sunt forhold til deg sjølv og forholdet og er en fin fyr for ho så har ikkje kor attraktiv ho er med kor stor sjanse for at ho stikker av med en ny fyr. Dream on ? Det finnes faktisk mennesker som bruker tid på å utvikle seg sjølv for å bli sitt beste. Folk som tenker positivt, har eit godt sjølvbilde, har erfaring, veit kva dei vil ha og finner seg noko dei vil ha. Dei finner den lekre og herlige dama som både er smart, vakker, trufast og oppfyller drømmane deira. Ser du ei dame som du kunne tenkt deg, kvifor ikkje kunne gå bort å bli kjent med ho. attraktivitet har ingenting med kor stor sjanse det er for at ho stikker av, ho får selvfølgelig beilera, men så lenge en er en skikkelig fyr så går det bra. Stikker ho av så er det noko gale med forholdet. Da gir det ikkje ho det ho vil ha. Er du helt sikker på at du har tenkt igjennom det du egentlig skriver her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 #45 Del Skrevet 22. september 2009 Ok Filiokustropen, nå sier du jaggu meg noen vettuge ting! Jeg håper virkelig at du ikke mener det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ben Skrevet 22. september 2009 #46 Del Skrevet 22. september 2009 Hva er det som går av han der Steinar40? Vel, til spørsmålet. For meg er kjemi noe som er viktig både dersom jeg skal finne meg en å dele livet med og en å gå til sengs med. Naturen er imidlertid innrettet slik at en kan oppleve tiltrekning og kjemi med noen en ikke har så mye til felles med forøvrig. Det ville vært helt uaktuelt for meg å gifte meg med en jeg kun hadde overflatisk kjemi med, men som ellers var snill, søt, grei og alt det som ts spør om. Den store forskjellen her er altså intellektuell kapasitet og interesser. Jeg møtte min samboer under studiene og vi har alltid noe å snakke om, dele, smile av, gjøre sammen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 #47 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg vet ikke hvordan du oppfatter det. Men det det betyr er at jeg er en røver på snøballkrig, treklatring, vannkrig, prikkedøden, at jeg er rask i kommentaren, slagferdig og kan oppfattes som morsom. Uten å være frekk eller ufin. Javel, muligens ikke akkurat slik jeg oppfattet bruken av det ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ben Skrevet 22. september 2009 #48 Del Skrevet 22. september 2009 Er du helt sikker på at du har tenkt igjennom det du egentlig skriver her? Hadde det ikke vært bedre om du svarte for deg selv istedet for å spamme ned tråden med all slags idiotiske pisskommentarer og spørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 22. september 2009 #49 Del Skrevet 22. september 2009 Dream on Hva med å for en gangs skyld anta at andres erfaringer er reelle selv om de ikke stemmer med ditt verdensbilde? Jeg har vært mye singel i mitt liv ja, det var jo litt av poenget her og. Skal ikke være lett å finne en mann for noen av oss! Men hva er alternativet liksom? Gå på kompromiss med meg selv bare for å ende opp med en fyr som deg? Nei takk. Da leter jeg heller etter den berømte nåla i høystakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 #50 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg snakker om meg Steinar, jeg hopper ikke fra seng til seng, og å bli dømt utifra utseendet er utrolig nedverdigende. Og du har ikke sett meg en gang. Og jeg snakker på generell basis her - som regel. Og jeg har ikke sett deg, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 #51 Del Skrevet 22. september 2009 Hva med å for en gangs skyld anta at andres erfaringer er reelle selv om de ikke stemmer med ditt verdensbilde? Jeg har vært mye singel i mitt liv ja, det var jo litt av poenget her og. Skal ikke være lett å finne en mann for noen av oss! Men hva er alternativet liksom? Gå på kompromiss med meg selv bare for å ende opp med en fyr som deg? Nei takk. Da leter jeg heller etter den berømte nåla i høystakken. Og tenk om jeg egentlig var den berømte nåla i høystakken? Aldri smart å avskrive noen basert på førsteinntrykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 22. september 2009 #52 Del Skrevet 22. september 2009 Hvilke trekk/faktorer hos kvinnen ser mannen etter når han vil ha en kone, fremfor når han vil ha noe mer uforpliktende? Det at kvinnen er positiv, smiler, er snill, fornuftig, hyggelig, har bra utseende, er fornøyd med jobb osv. kan jo gjelde for både en elskerinne og en kone! Så hvordan kan en mann da skille mellom de to, om han ser etter en kone (og ikke en elskerinne)? Det er godt spørsmål, men jeg tror mye går på hva man vil selv til å begynne med. Hjernen er ikke innstilt til å tenke "kone" om elskrinnen fordi en rett og slett ikke er klar for å gifte seg. Kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #53 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg håper virkelig at du ikke mener det hehe jeg tror du hører med til de mennene som er redd for å ha pen dame, fordi du er redd andre menn kommer til å ha sex med henne, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #54 Del Skrevet 22. september 2009 Javel, muligens ikke akkurat slik jeg oppfattet bruken av det ordet Og hva trodde du det betydde? Som MANN? Forøvrig så er sikkert det å være leken og rampete noe enkelte menn ser på som sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 22. september 2009 #55 Del Skrevet 22. september 2009 Og tenk om jeg egentlig var den berømte nåla i høystakken? Aldri smart å avskrive noen basert på førsteinntrykket. Jeg har funnet nåla allerede, takk Og jeg har hengt med på hele "kvinne og mann - bare kompiser"-tråden din så jeg har et veldig godt grunnlag for å avskrive deg Det er jo du som avskriver folk på førsteinntrykket. Damer som er attraktive og rampete er mer tilbøyelige til å være utro? Det er kanskje en utbredt tro, men den er helt uten basis i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #56 Del Skrevet 22. september 2009 Aldri smart å avskrive noen basert på førsteinntrykket. Ta lærdom av egne ord, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. september 2009 #57 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg har funnet nåla allerede, takk Og jeg har hengt med på hele "kvinne og mann - bare kompiser"-tråden din så jeg har et veldig godt grunnlag for å avskrive deg Det er jo du som avskriver folk på førsteinntrykket. Damer som er attraktive og rampete er mer tilbøyelige til å være utro? Det er kanskje en utbredt tro, men den er helt uten basis i virkeligheten. Igjen, mine ord, Angel, du bare skriver dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filantropen Skrevet 22. september 2009 #58 Del Skrevet 22. september 2009 Ok Filiokustropen, nå sier du jaggu meg noen vettuge ting! Takker =) jeg tror du hører med til de mennene som er redd for å ha pen dame, fordi du er redd andre menn kommer til å ha sex med henne, ja. Eg sitter med det inntrykket her også. Finnes ingenting gale med å ha utsjånaden med seg. Vil en ha noke så skal en måtte jobbe for det også. Dumt å finne seg mindre attraktiv dame kun fordi andre menn ikkje vil ha ho. Man er ansvarlig for sin egen lykke og tilfredstillelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 #59 Del Skrevet 22. september 2009 jeg tror du hører med til de mennene som er redd for å ha pen dame, fordi du er redd andre menn kommer til å ha sex med henne, ja. Selvfølgelig. Jeg har godt vett og vet derfor at det er en større risiko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 #60 Del Skrevet 22. september 2009 Og hva trodde du det betydde? Som MANN? Forøvrig så er sikkert det å være leken og rampete noe enkelte menn ser på som sexy. Hvorfor spør du meg når du svarer selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå