Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 hei ementittelen sier vet det meste=) Prøvde meg på denne bare for morsomt, men man blir jo "bombabert" med meldinger Tror dere det finnes mange attraktive kvinner der?
Gjest Marlo Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Slikt er aldri gratis. T.o.m. meldingene du FÅR koster nok penger. Lykke til med å bli fattig, tviler på at du finner noen der iallefall
Zealuu Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Er ikke det der en sånn "abonnements"-scam?
Gjest lalal Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Hvordan "avslutter" man det? Noen overtalte meg til å gjør det, og jeg fikk ikke med med hva det var...Og nå lurer jeg på hvordan jeg slipper det? Haster!!
Gjest Slask Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Ja, det er vel en måte å lære på det også, men utrolig irriterende å bli fralurt penger. Dette har vel allerede kosta deg 50-100,- vil jeg anta, eller kanskje mer. Som far til flere er jeg veldig bevisst på å forklare dem at frekke selskaper står i kø over alt for å gribbe til seg pengene. Og disse sms-svindel-selskapene er de vanskeligste å klage til uten å bruke ytterligere penger på å få ut logger (hvis det i det hele tatt lar seg gjøre med kontantkort-løsninger osv). De er jo veldig utilgjengelige og det er helt bevisst. Slask
Gjest Schhhllask Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 Må bare legge til at dette er jo mange-mange-million-kroners-industri på årsbasis bare i Norge. Siste møkka jeg var ute for var en popup-vindu hvor det ganske nøytralt stod at min ip var trukket ut til å vinne et eller annet. Helt bevisst på hva jeg gjorde klikka jeg for å se hva det var. Kom da ei side hvor man skulle fylle inn mobilnummer og stor skrift om send inn og vinn eller noe. så stod det et helt avsnitt med knøtt-skrift som forklarte at dette er et abonnement som koster 30,- pr melding og at det maks kom 3 meldinger pr dag (jeg vedder på at det garantert kom 3 meldinger pr dag da :-) Domenenavnet var noe som ligna på trivia (trividia???)....noe sånt... Takket være horder av lettlurte er dette god butikk. Og for sikkerhets skyld: Aldri annet enn kontantkort til barn og unge (eller naive kjerringer). Slask
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå