Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #1 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg er kvinne, 30 år, har vært singel i ca 2,5 år. Greia er at jeg kan ta meg i å fantasere om menn jeg synes er direkte stygge, eller som jeg av ulike grunner ikke ville falt for under "normale omstendigheter". Jeg trives som singel og får dekket mine behov, så det er ikke frustrasjon som bygger seg opp. Fantasiene handler om å falle for dem, være i forhold med dem, ligge med dem eller bare ha en heftig flørt. Det hender jeg flørter med menn i samme kategori, nettopp fordi de ikke er tiltrekkende for meg. Forvirrende. Hvorfor gjør jeg dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melchizedek Skrevet 20. september 2009 #2 Del Skrevet 20. september 2009 Fordi du er mentalt forstyrret......... Eller fordi man tenker de merkeligste ting........ Du kan velge mellom 1 av de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 20. september 2009 #3 Del Skrevet 20. september 2009 Fordi fantasier og virkelighet ikke nødvendigvis er det samme!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 20. september 2009 #4 Del Skrevet 20. september 2009 Fordi du skjemmes av at du faktisk vil ha dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. september 2009 #5 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg er kvinne, 30 år, har vært singel i ca 2,5 år. Greia er at jeg kan ta meg i å fantasere om menn jeg synes er direkte stygge, eller som jeg av ulike grunner ikke ville falt for under "normale omstendigheter". Jeg trives som singel og får dekket mine behov, så det er ikke frustrasjon som bygger seg opp. Fantasiene handler om å falle for dem, være i forhold med dem, ligge med dem eller bare ha en heftig flørt. Det hender jeg flørter med menn i samme kategori, nettopp fordi de ikke er tiltrekkende for meg. Forvirrende. Hvorfor gjør jeg dette da? Fordi at da er du helt sikker på at det ikke kan bli et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #6 Del Skrevet 21. september 2009 Fordi at da er du helt sikker på at det ikke kan bli et forhold. Det tror jeg og. Redd for å binde seg. Jeg falt for gifte menn på rekke og rad en periode, mye tryggere enn noen som kunne gjengjelde følelsene. Men det gikk over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2009 #7 Del Skrevet 26. september 2009 Spørs hvor langt du går. Noen puler folk de selv synes er stygge eller turn off, fordi de jakter på den ubehagelige følelsen det fører til. Om du i ettertid sitter igjen med en følelse av å ha blitt brukt, eller "bare" føler deg dårlig, kan det være en form for selvskading også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå