Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har prøvd BW (brasiliansk voks) hos Afroditeklinikken i Sentrum (Oslo)?? Jeg vurderer å bestille meg en time der nå til uka, men jeg er livredd! Jeg har relativt høy smerteterskel, og epilerer leggene mine til vanlig selv. Men jeg har prøvd å epilere nærmere opp nord, og jeg får helt panikk av å prøve bikinilinja bare!

Jeg veit jo det kommer til å gjøre vondt, men er dem.. hm... vennligsinna innstilt der? :jepp: Sånn at jeg ikke bare blir rusha igjennom og sitter igjen med tidenes verste opplevelse...

PS: Evt. noen tips om å høyne smerteterskelen enda mer? Jeg veit den om å ikke gjøre det nært menstruasjonsperioden, men noen som faktisk har prøvd å "dope" seg selv meg litt paracet før torturen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj, i mangel på folk som faktisk hadde vært der.. Så dro jeg dit idag. Og jeg tror aldri jeg har vært nærmere å faktisk dævve. Jeg sverger, jeg hadde øyeblikk hvor jeg lagde klynkelyder og ropte på mamma, og FAKTISK trodde jeg kom til å svime av. Jeg som i alle år har påropt meg en høy smerteterskel!!

MEN - hun som utførte torturen var kjempe, kjempehyggelig. Hun så faktisk regelrett bekymra ut da jeg ble bleik i trynet. Så all ære til henne! Jeg tror det kunne vært verre.

De første 5 minuttene etter behandlingen var jeg veldig klar for at folk som anbefaler brasiliansk voksing til andre skulle vært nakkeskutt. Men heldigvis har jeg en svært elendig korttidshukommelse ang. smerte. Jeg syns fremdeles at dem skulle blitt trampa på tærne litt da...

Jeg har riktignok alltid barber meg nedentil, og derfor (sa torturisten) har mine hår blitt svært tykke og fått GODT grofeste i min stakkars hud. Så neste gang kom det ikke til å gjøre like vondt. Og takk gudene for det.

Kanskje, bare kanskje, blir dette ikke en engangshendelse.. Men håper nå jeg ikke ser like mye ut som en blodig, ribba høne i morgen. (no pun intended)

Skrevet

Jeg så ikke innlegget ditt før nå - har ikke vært på Afrodite selv, men har bare hørt positive ting om dem fra folk som har vært der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...