*Joyce* Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Jeg har i en eller annen sammenheng sett en form for møbelknotter som du plasserer under bein på sofa o.l. - en slags "skål" i gummi. Men nå som jeg faktisk har bruk for slike, har jeg jo ikke den fjerneste anelse om hvor jeg så det hen. Vi har noe tilsvarende til å sette vaskemaskinen på, men de er altfor store. Vi trenger det til en sofa med tynne, firkantete metallbein (ca 1,5x1,5 cm), så de bør helst ikke være mer enn 2-3 cm i diameter. Noen som vet hva jeg mener, og som kan tipse meg om hvor jeg får tak i sånt? Jeg bor i Oslo.
Fortunatus Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Enkelte byggevarehus har slike. Vet at Byggmakker har i forskjellige størrelser.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Filtknotter er det mest vanlige og finnes på alle byggevarehus; MAXBO, Byggmakker m fl samt Ikea og de fleste interiørforretniger. Har sikkert på Nille og Obs også
*Joyce* Skrevet 20. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2009 Fortunatus: Takk, takk! Da blir det en tur på Byggmakker i nærmeste fremtid! Gjest: Filtknotter funker særdeles dårlig på den typen bein, men ellers takk. Tro meg - vi har prøvd.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Byggvarehus samt Clas Olsson. De har ulike typer og størrelser på de ulike stedene.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Tror faktisk vi kjøpte våre på europris. På en måte litt ruglete plast som ikke sverter! Og ikke samler støv eller forskyver seg slik de bedritne filtknottene gjør! Var sinnsykt mye billigere der enn på møbelforretning!
*Joyce* Skrevet 22. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2009 Clas Ohlson! Selvfølgelig er det der jeg har sett det! Hehe, jeg burde jo visst det, de har "alt". Fant dem på nettsidene med én gang. Takk! Skal sjekke Europris også, det har vi i nabolaget. (Var forøvrig på Byggmakker i dag, de hadde ikke og hadde heller ikke hørt om det før. Men han vi snakket med så ut som en skoleelev... Kom hjem med gardinstang og litt malesaker, da, så besøket var ikke forgjeves! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå