Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Hei, Jeg er en kvinne på 28 år. Min samboer og jeg kjøpte for noen år siden en bolig sammen til pris 3.200.000. Vi har nå ca. 2.900.000 i gjeld. Nå går vi fra hverandre og jeg skal prøve å beholde boligen. Jeg har ca. 600.000 i inntekt og forventer endel inntektsøkning fremover. I tillegg har jeg studielån på 130.000. Ingen annen gjeld, og jeg har BSU på 100.000 og sparer i den + endel annet hver måned (fond ++) Har jeg noen sjangs hos banken? NB: Sikkerhet kan man egentlig se bort i fra, for jeg er heldig nok å ha foreldre som antageligvis kan stille som kausjonister om det er det det står på. Jeg har god greie på økonomi og har regnet godt på dette og kan takle en rente helt opp i 9 % før jeg må begynne å omprioritere i forbruket. Dette veier jo litt som argumentasjon, men til syvende og sist har de sine egne modeller for dette...
Alison Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 (endret) Det er ingen som kan gi deg et fasitsvar på dette, men en pekepinn kan være +/- 2.200.000,- i lån inkl. studielån og annen gjeld. Har du barn vil svaret bli annerledes. Edit: ble visst en 0 for mye. Endret 21. september 2009 av Alison
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå