Gå til innhold

collection 2000-true curl mascara! Dette hadde j ikke trodd!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Var helt nesten helt blakk før lønning her om dagen men måtte ha en ny mascara, så jeg kjøpte true curl mascara fra Collection 2000.. Regnet med at det var noe skvip, men jeg tror aldri jeg har blitt så positivt overasket. Den bøyer ikke vippene nevneverdig, men de ble lange og fyldige uten å klumpe. Drysser gjør den heller ikke. Jeg kjøpte den hos KappAhl. Tror det var 40kr jeg ga for den. Dere bør prøve.

Noen andre som synes den er bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ikke sant!

Hvis jeg ikke husker feil så har jeg skrevet nøyaktig det samme her i forumet før. Jeg kjøpte den også en gang jeg var blakk, regnet med at den var like dårlig som prisen og merket skulle tilsi. Jeg ble virkelig overrasket for mascaraen er jo et røverkjøp.

Jeg synes også den ga masse volum og lengde men bøyde ikke vippene nevneverdig.

Skrevet

Jeg er også førnøyd med mascara fra samme merket .......billig - og bra - faktiskt :wink:

Skrevet

Det var da godt å høre! Er blakk som h... og MÅ ha ny mascara (skulle hatt den i går). Ut på tur!

Er det bare KappAhl som forhandler den??

Suz :wink:

Skrevet

Det er nok bare de som har den ja. Collection 2000 var Adelsten sitt eget merke det. Og så ble jo de kjøpt opp av KappAhl.

Skrevet

Hmf :-? Er selvfølgelig ikke noen KappAhl i Elverum, men jeg kan jo sende gubben innom den i Hamar... Tør jeg å la ham kjøpe mascara for meg tro??? Har mine tvil :roll:

Suz :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...