Gå til innhold

Venninne vil dumpe mann pga lite utstyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi har datet en fyr i et par mnd nå. Han er 40, hun er 30. Etter at de nå hadde hatt sex raste verden hennes sammen. Hun syntes utstyret hans var for lite og tynt. Hun ble så skuffet at hun nesten gråt og vil gjøre det slutt med ham.

Er det overfladisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både ja og nei. Alle ønsker seg vel et tilfredsstillende sexliv, men ofte er det mulig å få til med de kroppene som er, selv om de ikke er perfekte.

Kanskje nestemann dumper henne etter en fødsel, fordi puppene hennes blir tomme og flate?

Gjest Kristijane36år
Skrevet
Venninna mi har datet en fyr i et par mnd nå. Han er 40, hun er 30. Etter at de nå hadde hatt sex raste verden hennes sammen. Hun syntes utstyret hans var for lite og tynt. Hun ble så skuffet at hun nesten gråt og vil gjøre det slutt med ham.

Er det overfladisk?

Vet ikke helt hva jeg skal svare... Skjønner at hun er skuffet, men om mannen ellers er bra... ?

Skrevet

Sexlivet er viktig for at et forhold skal vare... så jeg forstår henne veldig godt.

Skrevet

Har du lest noen av trådene på nett som omhandler det med forskjellighet hva sex angår i parforhold? Sånt blir IKKE bedre. Og en hyggelig personlighet er ikke nok i lengden når man konstant går med behov som ikke blir dekket. Enten det gjelder sex, samtaler, interesser eller andre ting. Spesielt ikke sex, fordi det er så sårbart.

Man skal altså legge vekk en så viktig del av seg selv og sine behov for å være "snill" mot en annen?

Er det noe jeg har lært opp gjennom årene, så er det i alle fall en ting; og det er at den lille tingen som skurrer litt i begynnelsen, som man overser fordi man er forelsket. Eller ønsker å fokusere på "det indre" og alt det der. Så er det at den lille tingen til slutt er et tohodet monster som bor midt i stua di!

Hun bør gjøre slutt med fyren før det blir mer alvorlig. Men trenger absolutt ikke gni inn at DET er grunnen. Tross alt finnes det kvinner der ute som foretrekker små peniser fremfor alt annet. Han bør få sjansen til å treffe en som setter riktig pris på hans. (HELE han) Uten noe forbehold.

Skrevet

Hun bør gå for dette er noe hun vil irritere seg over i alle år...

Gjest Gjest_Guest_*
Skrevet

Greit at noen vil ha større enn andre, og det kommer jo til en viss grad ann på hennes egen anatomi også. Dersom hun føler han ikke strekker til er jo i grunn saken klar, selv om jeg mener det er helt borti natta på en annen side.

Skulle likt å sett reaksjonen til en jente som ble dumpet på grunn av formen og\eller størrelsen på puppene, uavhengig om det er etter fødsel eller ikke, og ikke minst hentskampanjen som hadde komt fra "søstrene" på forummet her. Han ville sansynligvis blitt verbalt kjølhalt med konklusjon at det er like greit at han slår opp, for har han slike holdninger klarer hun seg godt uten.

Ikke for å spore av, men hvor overfladisk man er i sin søken etter partner tar stadig nye retninger merker jeg.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg forstår ikke sammenligningen penis og pupper. Hvis mannen vil bli tilfredstilt av å ha penis mellom puppene for å komme er èn ting, da er det et problem hvis de er små. Men vi vil helst ha penisen inni oss, og hvis man ikke kjenner at den er der kan det være et problem.

Spiller virkelig størrelsen på puppene så stor rolle som størrelsen på penisen? Eller er det det eneste menn har å sammenligne oss med? Er puppenes størrelse avhengig av om dere får orgasme, og er størrelsen på de viktigere enn om dere kjenner at dere har penis inni dama?

Hvis menn fikk velge mellom store pupper og en stram vagina, hva vil de ha? Vi har ingen valg, dere har kun èn penis, og den må vi leve med i kanskje 40 år.

Man kan ha et bra sexliv med en med liten penis, men hvis hun allerede syns det blir feil er det like greit hun går, mest for han del så han kan finne ei som vil ha han som han er.

Skrevet

Er det overfladisk?

Ja, det er overflatisk. MEn hvis kjemien ellers ikke er så bra at hun kan overse størrelsen, så er det bedre å gjøre det slutt nå enn senere.

Skrevet

Hjelpes. Om utstyret var så lite at hun nesten begynner å grine rett der og da, så tror jeg det er like godt at hun dumper ham..Det kan da umulig være godt for en selvtilliten til en kar å ha en dame som depper over hans underliv hver kveld.

Skrevet

Jeg synest forresten at du ikke skal være så opptatt av om din veninne er overfladisk eller ikke. Noen mennesker har større behov enn andre, og derfor har de andre prioriteringer. Om hun dumper ham så betyr det rett og slett at hun gir seg selv og han en sjangse til å treffe noen andre som har de samme prioriteringene og dermed bli lykkeligere mennesker. Det er ikke så kjempeviktig å fastsette om det er overfladisk eller ikke.

Gjest apehjerne
Skrevet
Jeg forstår ikke sammenligningen penis og pupper. Hvis mannen vil bli tilfredstilt av å ha penis mellom puppene for å komme er èn ting, da er det et problem hvis de er små. Men vi vil helst ha penisen inni oss, og hvis man ikke kjenner at den er der kan det være et problem.

Spiller virkelig størrelsen på puppene så stor rolle som størrelsen på penisen? Eller er det det eneste menn har å sammenligne oss med? Er puppenes størrelse avhengig av om dere får orgasme, og er størrelsen på de viktigere enn om dere kjenner at dere har penis inni dama?

Hvis menn fikk velge mellom store pupper og en stram vagina, hva vil de ha? Vi har ingen valg, dere har kun èn penis, og den må vi leve med i kanskje 40 år.

Man kan ha et bra sexliv med en med liten penis, men hvis hun allerede syns det blir feil er det like greit hun går, mest for han del så han kan finne ei som vil ha han som han er.

Størrelsen på puppene teller bare 80% av størrelsen på kukken. Derfor er det legitimt å slå opp pga størrelsen på kukken, men ikke pga størrelsen på puppene... Flere gode forklaringer som kan støtte opp om at alt jenter gjør, er helt OK og forståelig, mens alt gutter har som grunner for å gjøre det slutt, er forkastelig og umoralsk?

Skrevet

Jeg forstår det godt, jeg har selv tenkt tanken tidligere. Slipper heldigvis det problemet nå ;)

I og med at de bare har datet og ikke kommet lengre, så synes jeg ikke det gjør noe å dumpe han pga liten str... Ville selvsagt ikke sagt den egentlige grunnen til han.

Men det er utrolig kjipt å være i et forhold hvis str er betydelig mindre enn det man har vært vant til før. Da blir det ofte et noe kort sexliv, før en ikke "gidder" mer.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Til apehjerne.

Dere får både pupper og vagina, vi får bare penis. Hvis du måtte velge mellom pupper og vagina, hva ville du valgt? Der får jo flere "goder" enn oss. Og TO pupper til og med..... :fnise:

Vi snakker om å bli tilfredsstilt og da er vel ikke pupper mye til hjelp, hvis ikke man vil knulle mellom de da. Skjønner at for menn er det visuelle mye av akten og pupper er fine å se på. Vi vil gjerne kjenne at mannen er inni oss og blir tilfredsstilt på den måten. Hvis puppene teller 80% av kuken, hva teller da vaginaen? Hvorfor ikke være fornøyd med èn ting. Vi må jo være fornøyd med kun den ene penisen.

Er ikke dermed sagt at jeg ville dumpet en pga liten penis. Noen ganger funker det og andre ganger ikke.

Skrevet

Helt enig. Også enig i det andre innlegget du har skrevet.

Gutter/ menn har så dårlig selvtillit når det kommer til sitt eget utstyr at de automatisk føler seg truffet av innlegg som dette. Akkurat på samme måten som det blir ramaskrik blant gifte kvinner når det kommer innlegg om noen som har seg med en gift mann. Man er så redd for hva man selv kan havne i, at man ikke klarer å se utenfor seg selv.

De aller fleste peniser kan man jobbe med ;) Noen er rett og slett for store, og noen er for små. Og når man snakker om små peniser, mener man ikke gjennomsnittspeniser. Heller ikke under gjennomsnittspeniser. Man snakker om virkelige små peniser. Det finnes et eget syndrom som heter mikropenis. Jeg skjønner at det må være fryktelig tøft for de som har dette, men jeg tror og håper at disse ikke ønsker at man skal være sammen med dem fordi man har sympati for deres små peniser.

Jeg ville ikke klart å være sammen med noen som har så liten penis. Den blir ikke skikkelige hard, og man kjenner ikke at den er der. Personlig føler jeg en blanding av å føle meg pedo og avsky.

Skjønner ikke hvorfor folk skal komme løpende med bryststørrelse med en gang noen sier de ikke liker små peniser.

Til alle gutter/ menn: voks litt selvtillit! Og vær litt mer modne enn å skulle "ta igjen" når noen ikke har angrepet dere! Det er verre enn for små peniser.

Og små peniser = SMÅ peniser. Peniser som har samme størrelse som barn.

Til ts: jeg forstår venninnen din godt. Nei, hun er ikke overfladisk. Men jeg synes du er det, som lager et innlegg på kg for å få andres mening, i steden for å respektere hennes valg, selv om du ikke forstår det selv.

Skrevet

Er det overfladisk?

Dette kaller jeg et vikarierende motiv...

Jeg kan nesten garantere at det ikke er størrelsen på "utstyret" som er årsaken til bruddet, men at det blir brukt som en unnskylding fordi det er noe konkret kan jeg forstå.

Hvis han ikke tente henne, de ikke hadde seksuell kjemi, har dette veldig lite å gjøre med størrelsen på "utstyret", det blir kun en unnskylding.

Hadde hun tent på ham, og de hadde hatt god sex sammen, hadde ikke utstyret hatt noe som helst å si.

Mest sannsynlig er årsaken noe helt annet, noe mindre håndgripelig som er vanskelig å forklare, kanskje til og med vanskelig å se for henne selv, og da er det godt å kunne legge skylden på noe konkret.

Jeg kan komme med et eksempel...

Jeg var betatt av/småforelsket i en mann, og etter å ha kjent ham i mange år ble jeg endelig med ham hjem.

Vi begynte å kysse, og plutselig sa det stopp for meg.

I begynnelsen skyldte jeg på måten han kysset på, at den var avtennende for meg... men jeg måtte til slutt innse at det var en helt annen grunn til at jeg ikke tente på ham, og det hadde ingenting med måten han kysset på å gjøre...

Jeg likte ham, men han tente meg ikke!

Vi hadde god kjemi, men den kjemien var ikke seksuell.

Hadde vi hatt en seksuell kjemi, hadde jeg da klart å fortelle ham hvordan jeg likte å bli kysset... akkurat som venninnen din (og mannen) ville klart å finne en måte å få det til å fungere på dersom det ellers hadde klaffet.

Skrevet

Er det overfladisk?

Det er vel like greit at hun gjør det slutt for hvis det betyr mye for henne, så vil hun tenke på dette og det er ikke riktig overfor ham heller. Kjemien bør helst stemme...

Men hun bør ikke la ham få vite at størrelsen var det utslagsgivende. Det kan skade ham langt inn i sjelen. Det er jo en del av ham, slik han er.

Tenker at kanskje hun syntes dette forholdet var spennende, men at det kanskje ikke var så alvorlig som hun trodde? For da hadde kanskje ikke dette vært så viktig for henne? Hvis man virkelig er glad i en person betyr ikke "feil eller mangler" all verden hvis personen ellers er et flott menneske?

Skrevet
Helt enig. Også enig i det andre innlegget du har skrevet.

Gutter/ menn har så dårlig selvtillit når det kommer til sitt eget utstyr at de automatisk føler seg truffet av innlegg som dette. Akkurat på samme måten som det blir ramaskrik blant gifte kvinner når det kommer innlegg om noen som har seg med en gift mann. Man er så redd for hva man selv kan havne i, at man ikke klarer å se utenfor seg selv.

De aller fleste peniser kan man jobbe med ;) Noen er rett og slett for store, og noen er for små. Og når man snakker om små peniser, mener man ikke gjennomsnittspeniser. Heller ikke under gjennomsnittspeniser. Man snakker om virkelige små peniser. Det finnes et eget syndrom som heter mikropenis. Jeg skjønner at det må være fryktelig tøft for de som har dette, men jeg tror og håper at disse ikke ønsker at man skal være sammen med dem fordi man har sympati for deres små peniser.

Jeg ville ikke klart å være sammen med noen som har så liten penis. Den blir ikke skikkelige hard, og man kjenner ikke at den er der. Personlig føler jeg en blanding av å føle meg pedo og avsky.

Skjønner ikke hvorfor folk skal komme løpende med bryststørrelse med en gang noen sier de ikke liker små peniser.

Til alle gutter/ menn: voks litt selvtillit! Og vær litt mer modne enn å skulle "ta igjen" når noen ikke har angrepet dere! Det er verre enn for små peniser.

Og små peniser = SMÅ peniser. Peniser som har samme størrelse som barn.

Til ts: jeg forstår venninnen din godt. Nei, hun er ikke overfladisk. Men jeg synes du er det, som lager et innlegg på kg for å få andres mening, i steden for å respektere hennes valg, selv om du ikke forstår det selv.

Ja, det er klart: disse gutta bobler sikkert over av selvtillit når de får høre at de har for lite utstyr. Ærlig talt, hvor ufølsom og dum går det an å være? Har du et minimum av selvinnsikt vet du at selvtillit avhenger mye av anerkjennelse fra omgivelsene. Men ok, hvis det er greit for kvinner å dumpe menn pga. for lite utstyr må det vel være greit for menn å dumpe kvinner for å være ei slarkefitte?

Skrevet
Ja, det er klart: disse gutta bobler sikkert over av selvtillit når de får høre at de har for lite utstyr. Ærlig talt, hvor ufølsom og dum går det an å være? Har du et minimum av selvinnsikt vet du at selvtillit avhenger mye av anerkjennelse fra omgivelsene. Men ok, hvis det er greit for kvinner å dumpe menn pga. for lite utstyr må det vel være greit for menn å dumpe kvinner for å være ei slarkefitte?

Alle kvinner tenker ikke sånn heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...