Gå til innhold

Jeg - en psykopat ?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Jeg er en mann som leser i KG innomellom, og stadig vekk leser jeg om psykopater, spesiellt ex-er. Vel, jeg er en av dem. Altså. Jeg er en av dem som er anmeldt av min ex, og kalt psykopat.

Min historie er som følger: For et par år siden var jeg samboer med en kvine, hadde vært det i noen år. Så plutselig begynte hun å forandre seg. Jeg voknet mitt på natten av at hun sparket og slo meg og var helt krakilsk. Jeg spurte hva det var, og hun sa at hun drømte at jeg var slem mot henne. Så forandret hun personlighet gradvis. Sa at hun ikke hadde noen steder å dra, hvis jeg en dag skulle "klikke". Jeg spurte hva er det du sier ? og skjønte ingen ting. Så plutselig sa hun at jeg hatet henne. Jeg var jo glad i henne, og skjønte desto mindre, og sa. "Selvfølgelig gjør jeg ikke det". Men hun fortsatte "Du hater meg, du hater meg". Jeg stod igjen som et spørsmålstegn. Så en dag gjorde hun det slutt, ved å plutselig flytte ut. Jeg skjønte ingen ting. Men nå var hun totalt forandret. Sa hun ikke kunne være aøene med meg, fordi jeg kunne finne på å drepe henne. Hun forandret stemmen, væremåte, ja, nesten som om hun hadde blitt en annen person. Så plutselig ringte politiet en dag. Jeg var blitt anmeldt for drapstrusler. Jeg skjønte ingen ting. Spurte hva som var bakgrunnen. Jo, jeg hadde visst "gjort klar" en jaktkniv slik at jeg kunne drepe henne. Jeg skjønte ikke bæret, var jo ikke i huset en gang. Husket vagt at det lå en jaktkniv på en kommode i gangen.

Politiet henla selvfølgelig saken. Men hun fortsatte. Sa til alle felles venner og mine venner at jeg er en farlig psykopat og slem ++++

Så, her er jeg altså. Psykopaten. Har aldri i midt liv vært voldelig. Er en stille og beskjeden mann. Kanskje litt for snill.... Og lurer på hvem som er den egentlige psykopaten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lurer du på hvem som er psykopaten?

Hvis din historie er korrekt, er det vel ingen tvil om at du ikke er det?

Skrevet

Det var nok et retorisk spørsmål...

Gjest Gjest_kvinne_*
Skrevet

Det skal vel ikke være nødvendig å påpeke at psykopater finnest blant både menn og kvinner.

Skrevet

Du kan prise deg lykkelig at du har kommet deg ut av samboerskapet. Jeg vil råde deg til å glemme henne totalt og leve livet ditt. JEg har selv et eldre søsken som er helt lik og hadde da disse trekkene i min ungdom. Nå etter gud vet hvor mange år med samtaler og diverse medisinering er dette søskenet mer eller mindre avskrevet pga bare forverring. For mange er det ingen retur fra det hinsidige og det er best å ikke involvere seg for mye. Ganske kynisk vil nok mange si, men etter 25år med galskap så er det nok og det er på tide å tenke på seg selv...

Gjest brutal_mann
Skrevet

Men det er det.

slik som det må påpekes at også kvinner missbruker barn, slik det må påpekes at også menn kan voldtas (av kvinner), slik som en må påpeke at også menn kan være en omsorgsfull forelder.

Fordommene mot menn, og unskyldningene for kvinner lever i beste velgående.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...