Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Jeg må ha ny mobil, og håper noen vil gi meg tips om hvilke de har vært fornøyd med, og de man ikke har vært fornøyd med. Jeg ønsker meg helst en Ericsson, da jeg har vært veldig fornøyd før. Samsung har jeg heller dårlig erfaring med, men jeg er åpen for d meste!
Involvert Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Hv aer viktig for deg? Design, bra kamera...? Jeg elsker Sony Ericsson og kommer nok ikke til å kjøpe meg noe annet. Nå har jeg en Sony Ericsson C905 (skyvetelefon) og jeg elsker den! stoooor skjerm og 8.1 MP kamera. Jeg er i det hele tatt kjempefornøyd!
Gjest ts Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Hv aer viktig for deg? Design, bra kamera...? Jeg elsker Sony Ericsson og kommer nok ikke til å kjøpe meg noe annet. Nå har jeg en Sony Ericsson C905 (skyvetelefon) og jeg elsker den! stoooor skjerm og 8.1 MP kamera. Jeg er i det hele tatt kjempefornøyd! Jeg bryr meg ikke om kameraet er bra eller ei, og den trenger ikke masse ekstrafunksjoner heller. Jeg vil at den ser ok ut, men tror jeg må ha noe litt robust også (føler jeg er litt klønete..). Det jeg syns er viktig er at batteriet har lang levetid.
Involvert Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Jeg synes min telefon ser veldig bra ut! Noe som er viktig for meg! Sjekk ut www.sonyericsson.ww.sonyericsson.no !
Gjest ts Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Prisklasse? Jeg vil ike legge så altfor mye i det, men regner jo med at jeg må bruke 2-2500,-. Eller er d lite å få for den prisen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå