Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #1 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg har lett og lett og lett etter nettsider som lar deg sende et begrenset eller ubegrenset antall GRATIS sms per dag eller per måned , men herregud jeg finner ingenting! Jeg er medlem av djuice fra før, hvor man kan sende 30 gratis sms per måned men jeg har allerede brukt dem opp. Finnes det noe annet eller ?? Jeg har også benyttet meg av Talksms.com i løpet av en uke siden det var gratis sms kun i en uke men så begynner det å koste tretti fremover. Så jeg cancel'a medlemsskapet. Please, help. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine_Elise Skrevet 20. september 2009 #2 Del Skrevet 20. september 2009 Eurobate hadde noe greier før, men for å være ærlig så vet jeg ikke om de har det lengre, men er jo vært å ta en titt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. september 2009 #3 Del Skrevet 20. september 2009 Telefonkatalogen har i alle fall. Det er bare å google "gratis SMS", så får du opp flere sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine_Elise Skrevet 20. september 2009 #4 Del Skrevet 20. september 2009 Test denne: http://www.sendgratissms.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxtor Skrevet 20. september 2009 #5 Del Skrevet 20. september 2009 sendsmsnow.com og gizmosms.com er gratis..å sende, men kan koste noe for den som mottar. Så sjekk først om det er greit =p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #6 Del Skrevet 20. september 2009 sendsmsnow.com og gizmosms.com er gratis..å sende, men kan koste noe for den som mottar. Så sjekk først om det er greit =p Tuuusen takk alle sammen ! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå