DjiizeLouize Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Heisann. Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men forteller uansett siden jeg holder på å freake ut av frustrasjon. Jeg har vært sammen med min samboer i to år. Vi flyttet inn sammen ganske fort og har egentlig hatt det opp og ned siden. Jeg er veldig glad i denne gutten, men har hele tiden lurt på om det fins noe bedre. Om jeg bare er sammen med han fordi det er lettvint. Fordi vi har kjemi og trives i hverandres selskap. Jeg har i løpet av det siste året vært ganske uinteressert i sex, og jeg ser at han har et problem med dette. Han aksepterer det, men jeg føler likevel at han maser og at dette gjør at det er en ”plikt” å ha sex. Jeg er generelt ikke et veldig seksuelt menneske og trives med å ikke ha sex oftere enn 1 gang i uken. Noe av grunnene til at jeg ikke er så interessert i sex er at jeg ikke får så mye ut av det. Jeg har aldri fått orgasme, og har egentlig gitt opp mye av håpet. Andre grunner er fordi jeg sliter litt med helse, og pleier å være mye kvalm. Magen min gjør at jeg føler meg dårlig og at det siste jeg har lyst på er en fyr som skal jukke på meg. Jeg er ikke sikker på hva jeg vil, og om jeg vil ende forholdet. På en måte kan han være den beste i hele verden, og jeg er veldig glad i ham. Men på en annen måte føler jeg at de rette følelsene ikke er der, at jeg bare er der fordi det er lettest sånn. Kanskje er det litt av grunnen til at jeg ikke føler meg seksuelt tiltrukket? Ikke vet jeg. Jeg lurer på om det er noen av dere som har noen tips eller råd? Jeg vil gjerne at forholdet skal fungere, men jeg vil ikke bli tvunget til noe jeg ikke vil. Jeg merker at jeg behandler han dårligere enn hva han fortjener på grunn av magen min som gjør meg veldig irritabel og sliten.
putit Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 jeg er langt fra noen samlivsekspert, men tenker at dersom man har lignende tanker og følelser som du beskriver over her, og dette varer over lengre tid - da er det sannsynligvis noe du kommer til å føle LENGE. Vil du være sammen med han fordi det er lettvint, og aldri få vite hva ordentlig kjærlighet er? Vil du ha medlidenhetssex fordi du må og ikke fordi du synes det er deilig selv? Hvordan føler han det, egentlig? Er han sammen med deg fordi det er lettvint, eller ELSKER han deg? Hvordan føler han å være sammen med en som har sex som en plikt, som tror kanskje det kan finnes noen bedre? Nå vet selvfølgelig jeg ikke mer enn du skriver her, men ut i fra det så vil jeg tro det er tre mulige løsninger - 1: dere prater ut. Det kan være smertefullt og vanskelig, men det hjelper. Etterpå har dere kanskje en ny forståelse for hverandre som helt sikkert vil hjelpe dere videre. 2: du avslutter forholdet, i håp om at det finnes noe bedre der ute. 3: du blir i et halvdødt forhold, fortsetter å være glad i kjæresten, får ikke vite om du vil bli lykkelig eller om det finnes noen andre. Masse lykke til!!
Gjest Purple Haze Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Hvis du bare er sammen med han fordi det er lettvint, syns jeg du burde la han få friheten sin. Det er direkte usselt gjort å være sammen med noen du ikke har de rette følelsene for. Hvordan hadde du følt det hvis kjæresten din hadde hatt slike tanker om deg og forholdet deres? Ville du ønsket å beholde han da? At du ikke har lyst på han seksuelt, handler nok mye om dine manglende følelser for han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå