Anaconda Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 (endret) Skal bygge hus og driver å tråler rundt litt på nettet for å finne veil. priser for baderomsinnredning. Litt sjokkert over prisforskjell! Skjønner at dette nok har med kvalitet og gjøre slik det pleier å være... for min del kunne jeg gjerne ha kjøpt ikea-benkeskap, men vi bor så langt unna ikea.. Når det er sagt så kan det være ok å vite litt om hvilke materialer/benkeplater man bør styre unna! Noen som har noen tips og komme med? Har noen handlet baderomsmøbler (eller kjøkken/garderobe!) fra Kvalsvik produksjon. Ser ut som mange gode tilbud der! Endret 20. september 2009 av annipanni
Anaconda Skrevet 21. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. september 2009 Er det ingen som har noen innvendinger å komme med?? (Ja, jeg vet at jeg kan bruke andre forum til dette, men..... :gjeiper: )
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Skal bygge hus og driver å tråler rundt litt på nettet for å finne veil. priser for baderomsinnredning. Litt sjokkert over prisforskjell! Skjønner at dette nok har med kvalitet og gjøre slik det pleier å være... for min del kunne jeg gjerne ha kjøpt ikea-benkeskap, men vi bor så langt unna ikea.. Når det er sagt så kan det være ok å vite litt om hvilke materialer/benkeplater man bør styre unna! Vi har satt opp skap på en hel vegg. Brukte benkeskap kjøkkenskap fra Coop Obs (benkeskap oppå hverandre). Valgte innredning med "grytehyller" (tråd-metall) som kan trekkes ut. (Får plass til 4 i høyden inne i skapet!) Der har vi alt av sokker og undertøy. Deilig å ha alt dette samlet på badet, der man trenger det. Alt av håndklær ligger i "vanlige" hyller. Er veldig fornøyd. Plass til veldig mye i dybden, ikke minst! Vanlig baderomsinnredning er ofte grunn. Har du ikke så mye plass, kan du jo velge bare overskap. Pass på at du kjøper mdf-dører, og ikke dører av presset spon.
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Vi kjøpte alt vårt på Gooba (som ikke finne lenger....), men tror også Netthandelen har en del. Ellers kan du finne noen kupp på Finn også. Lykke til!
Nr14 Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Jeg har nettopp kjøpt 2 moduler a 80 cm med skuffer. Dvs at jeg da har en benk på 160 cm. Betalte vel ca 5000 for disse hos Aubo. På toppen har jeg en hel benkeplate i stein. Jeg får levert benkeplata idag:) Hvis jeg skulle gjort noe anderledes hadde jeg kjøpt skuffemoduler fra Ikeas serie God Morgen. Ikeas ting er enkle å skru sammen og billige. I tillegg synes jeg utseende på den serien er knallfin. Trøbla masse med å få sammen de greiene fra Aubo. Skal blogge og ta bilde når benkeplata er på plass;) ...og Ikea leverer på døren. Valgte stein som benkeplate da jeg også har valgt det på alle flater på kjøkkenet. Vedlikeholdsfritt og stilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå