sabrina111 Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 I det siste så har samboern min vært veldig fraværende.. har spurt han om hva som er galt, men det eneste svaret jeg får er at han tenker mye på jobb.(han er arbeidsledig) men jeg er temmelig sikker på at det handler om noe helt annet enn jobb. For 2 uker siden så ble han og x hans venner igjen, og jeg sa til han at det var helt greit, men helt siden de begynte å snakke så har kommunikasjons nivået mellom oss vært ganske ikke eksisterende.. vet ikke hva jeg skal gjøre:s føler på en måte at han kanskje driver å mister følelser for meg....selv om han bare svarer "neida" ....
LitaPia Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 jeg ville blitt bekymret... X`er er utrygt farvann spør du meg. Ville nok ha spurt ham rett ut hva som gjør at han er så fraværende.
Gjest Emmanuelle Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Enig. Er alltid skummelt når en x er i bildet. Hvem av dem slo opp?
sabrina111 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2009 Enig. Er alltid skummelt når en x er i bildet. Hvem av dem slo opp? når jeg tenker over det så vet jeg egentlig ikke hvem av dem som slo opp.. i følge han så var ho utro, og han brydde seg ikke lenger:s han er ikke akkurat så flink med detaljer.... men alle kranglene vi har hatt hittil har egentlig vært pga ho. men han klarer ikke å kutte henne ut fordi de har et såpass god forhold. de er tydeligvis bestevenner:s det suger at jeg må dele samboern min med x hans...
Madelen29 Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Det er jo flott han klarer å være venn med eksen, men bestevenner?? Skal de plutselig være bestevenner etter de tok opp kontakten igjen etter 2 uker? Er det sånn at de må snakke sammen så og si hver dag og? Dette hørtes rart ut og synes ikke han skal reagere med å krangle når du er i tvil. Han burde ha respekt for dine følelser! Omtrent 99 % av alle par godtar ikke at ekser får plutselig tar en deres liv. Det dukker opp tanker og usikkert som fører til unødvendig krangling. Han trenger ikke være noe Einstein for å forstå det, med mindre han er en STOR egoist. Hvordan er forholdet ellers? Klem til deg
junipia Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 jeg har selv et vennskapelig forhold til min x og skjønner godt at ts er bekymret. mye følelser mellom xer og ofte mye spenning. min x har også dame men flørter værre enn noen gang med meg..hadde glatt vært utro med dama si for å være med meg sier hanså så si hver gang vi snakker. men jeg vet at JEG aldri ville gått den veien igjen og det er like viktig!! vaskelig situasjon men det eneste som hjelper er å prate sammen tror jeg...
Gjest m Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har også en x. Og en kjæreste. X har vært x i ett år. Bruddet skyldtes dumhet, ssjalusi, misforståelser og kommunikasjonssvikt. Jeg er ikke sint på henne, og jeg har vondt av at hun ikke har noen å kose med. Hun savner hendene mine. Hun vil at jeg skal komme å drikke kaffe, men jeg tør ikke av frykt for å såre min kjæreste. Jeg vil aldri i verden gjøre noe som kan skade forholdet til min kjæreste eller såre henne. X lager god kaffe.
sabrina111 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2009 Det er jo flott han klarer å være venn med eksen, men bestevenner?? Skal de plutselig være bestevenner etter de tok opp kontakten igjen etter 2 uker? Er det sånn at de må snakke sammen så og si hver dag og? Dette hørtes rart ut og synes ikke han skal reagere med å krangle når du er i tvil. Han burde ha respekt for dine følelser! Omtrent 99 % av alle par godtar ikke at ekser får plutselig tar en deres liv. Det dukker opp tanker og usikkert som fører til unødvendig krangling. Han trenger ikke være noe Einstein for å forstå det, med mindre han er en STOR egoist. Hvordan er forholdet ellers? Klem til deg de var bestevenner før vi ble sammen, og de var sammen i 1\halv år. så jeg skjønner godt at de vil være venner. men det som gjør det hele urettferdig er at jeg ikke får lov til å ha kontakt med de jeg har vært sammen med eller drevet med..ikke at jeg vil, eller noen ganger vil jeg det fordi jeg syntes det er så urettferdig.. men ellers så har vi en fint forhold..men krangler mye..den siste krangelen nå er det med at bestevennina mi vil drive med eskortetjenester, og ho vil at jeg skal være i bilen mens ho møter en ny kunde.bare for støtte hvis noe går galt. men han vil ikke det i det hele tatt. og jeg fortalte han ikke om det med at ho ville drive med dt..han gikk gjennom tlf min og fant det og nå er han sint. og jeg sa at grunnen til at jeg ikke fortalte han det var fordi ho ikke ville at jeg skulle si noe. og at jeg var redd for at han skulle reagere slik han gjør nå. men det gjør ingen forskjell for han, det eneste som gjør noe er at jeg prøvde å lyve meg ut av det sier han.. og at han fortjener bedre...huff er oppgitt her jeg:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå