Gå til innhold

Frekk nabo!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde ikke mine egne ører i går da naboen ringte på døren. Han hadde kjøpt en etasje seng på IKEA som var så vagglete at den måtte skrus fast i veggen. Ok tenkte jeg og forsto ikke hva det hadde med meg å gjøre. Da spør han om det er i orden at han bolter fast sengen med gjennomgående bolter innenifra MIN leilighet. Mannen sto med verktøy og alt klart. Boltene vil komme inn i garderobeskapet mitt..isåfall.

Hva syns dere? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pratet med naboen over han igjen nå. De kunne fortelle at i fjor hadde denne naboen kjøpt hjemmekino anlegg og hadde spurt om han kunne borre i taket sitt, altså deres gulv og strekke kablene inn i leiligheten deres i ene hjørnet og ned igjen i det andre hjørnet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Helt greit, må finne seg i en del ting når man bor i blokk. Bolta kommer jo inn i garderobeskapet. Har selv fått borra hull ned til naboen og strekt opp surroundkabel i taket hans. Gjorde det når han var på furuhyttehelv%%% vel å merke :ler:

Skrevet

Er ikke det en fryktelig dum ting å gjøre i forhold til støy-isolering??

Makan til frekkhet, jeg hadde sagt NEI!

Skrevet

Det må jo bare være en fleip... ingen kan vel mene at de skal får bolte seg gjennom naboens vegg.... :hoho::hoho:

Det får da være grenser :sjokk:

Skrevet

:ler:

DU kan ikke mene dette seriøst? Fyren må jo være tullete!

Tror ikke du skal la han gjøre det. IOM at alt av forandringer på leiligheten må søkes tillatels om. Dessuten vil jo din leilighet gå drastiskt ned i verdi hvis du har hull i veggen inn til naboen!?

Tullete spør du meg.

Skrevet

For en dust! Er det mulig. :o

Skrevet

Kan han ikke bare få tak i noen skruer som egner seg og skru fast på sin egen side da?

Ærlig talt.. dette hadde jeg ikke sagt ja til. ALDRI!

Skrevet

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho: hadde jeg sagt og lukka igjen døra

hva svarte du egentlig da

Skrevet

:hoho: ikke f****, du kan borre gjennom din egen yttervegg om du har så stort behov for å bolte fast sengen en gang for alle (hadde jeg sagt).

....og hvorfor skal han bolte GJENNOM veggen? Skjønner at han vil feste sengen i veggen, men det kan han vel gjøre uten å borre seg inn til naboen? Hva har skjedd med vanlig skruer?

Skrevet

:hoho:

Spør om han har fått iq'en sin i posten.

Skrevet

si til naboen din at du skal ha nytt akvarium i stua di men du har ikke plass til hele..

spørr om du kan skjære et hull i veggen inn til naboen sånn at du får :ler: plass

Skrevet

eller du kan si:unnskyld jeg har bursdag i morgenog jeg venter jævlig mange gjester er det greit at jeg slår ned veggen inn til leiligheten din trenger litt større stue da veit du

Skrevet

Man kan jo lure på hva enkelte mennesker tenker på.. (eller med)

Tror ikke jeg hadde klart å ta ham helt seriøst :hoho:

Skrevet

:hoho:

Å nei, da, dette er da ikke frekt i det hele tatt! :ler:

(Men han burde ikke bevege seg rundt uten følge..)

Gjest Scarlet
Skrevet
:hoho::hoho: Går det virkelig an å spørre om noe sånt??? Jeg tror jeg hadde blitt helt satt ut jeg. Men NEI hadde jeg sagt! Skal han liksom ødelegge garderobeskapet ditt da bare fordi han har kjøpt seg en seng han må spikre opp etter veggen ?! Nei, vettu hva..det kunne han da ha tenkt på før han kjøpte seg den sengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...