LilleTulla Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Flytt gjerne tråden om denne er plassert feil. Vel, det har seg slik at en i familien min har vært syk ganske lenge. For noen dager siden fikk vi vite at hun også har en stor svulst på lungen som er meget vondarted. Hun har den hissige typen lungekreft, og kan uansett ikke bli frisk igjen. De sier 3mnd til 3 år med cellegift. That's it. Men, hvorfor føler jeg ingenting? Jeg tenker som så at burde jeg ikke bli lei meg? Grine? Jeg er jo glad i vedkommene! Det er trossalt familie. Jeg får nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke er mer lei meg. Hva feiler det meg?
Gjest Marlo Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Du er nok ikke ufölsom, det er bare din måte å bearbeide slikt på. Har det som deg, "föler" liksom ingenting - men jeg sörger jo likevel, bare på min måte =)
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Dette med å tenke på døden er noe som er fremmed og rart..kansje noe som er vanskelig å forholde seg til. Kansje du bare ikke forstår hvordan hun har det og hva man som familie kan miste. Det kan være en sjokk reaksjon også. Masse lykke til og gode tanker til henne og dere i familien
Gjest brutal_mann Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Ingenting som feiler deg. Hvorfor la seg stresse over ting du ikke kan gjøre noe med? Livet går videre samme søren hvem som dør.
maipai Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Det feiler deg ingen verdens ting! Det er helt vanlig å ikke vite hvordan man skal reagere på døden, og derfor ikke gjøre det. Selv opplevde jeg et dødsfall i min vennegjeng og reagerte ikke før et halvt år senere. Da først gikk det opp for meg. Ta den tiden du trenger. Det kan også være til stor hjelp for de andre pårørende at noen er "oppegående" i en slik tid.
LilleTulla Skrevet 21. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2009 Takk for svar alle sammen Tror jeg bare skal ta ting som det kommer, og besøke henne masse. Det kan da heller ikke være noe bedre for henne at jeg sitter der og gråter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå