Gå til innhold

menneskekjenner..

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg tror selv at jeg er en god menneskekjenner. når jeg blir kjent med folk så ser jeg hvordan de er på ganske kort tid, og det viser seg å være rett når jeg blir godt kjent med de. Det kan være både positivt og negativt :)

men uansett... finnes det noen sider eller tester som finner ut hvor gode menneskekjennere vi egentlig er?

Videoannonse
Annonse
Gjest Langt mot Nord
Skrevet

Tja si det.. uansett så er det mulig å teste ut om en har absolutt gehør.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
jeg tror selv at jeg er en god menneskekjenner. når jeg blir kjent med folk så ser jeg hvordan de er på ganske kort tid, og det viser seg å være rett når jeg blir godt kjent med de. Det kan være både positivt og negativt :)

men uansett... finnes det noen sider eller tester som finner ut hvor gode menneskekjennere vi egentlig er?

Det lurer jeg også på! Jeg og føler jeg er en veldig god menneskekjenner, men så er det jo litt interessant hvis alle går rundt og tror de er det, så har man egentlig forskjellig oppfatninger av alt alle sammen.

Så om noen vet om en slik test så blir jeg også glad! :D

Skrevet

Jeg tror det baserer seg på erfaring. Om magefølelsen stemmer mange nok ganger kan man gjerne gå utifra at man utmerker seg der.

Skrevet
Jeg tror det baserer seg på erfaring. Om magefølelsen stemmer mange nok ganger kan man gjerne gå utifra at man utmerker seg der.

jeg har merket det når jeg har startet i nye jobber.... vet at andre ikke har sett det jeg har sett og så viser det seg at de til slutt ser det de også..

(hvis en person f eks er manipulerende, utspekulert osv). de andre tror bare personen er høflig og sånn, mens jeg skjønner med en gang hva som er på gang... noen som har opplevd det samme?

høres jo ut som jeg er den skrytepaven her, men vil bare få fram hva jeg mener :)

du som sa at man kunne teste om man hadde gøhør, hvor gjør man det!

Skrevet

Hmm jeg blir som oftest misforstått og satt i feil bås av folk som tror de er menneskekjennere. Tror mange overvurderer seg selv der.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Hmm jeg blir som oftest misforstått og satt i feil bås av folk som tror de er menneskekjennere. Tror mange overvurderer seg selv der.

poenget med å være menneskekjenner er jo at man klarer å se at det f.eks er en annen person bak masken enn det som det ved første øyekast ser ut til.

Derfor har du vel ikke møtt noen ordentlige menneskekjennere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...