Titti72 Skrevet 12. august 2003 #1 Skrevet 12. august 2003 Er selv rimlig hekta på PS2. Er det kun jeg som ikke har blitt voksen eller? Mine favoritter er: Spyro (har alle, ikke rundet det siste enda). Crash Bandicot (har også alle her, syns den siste var for dårlig/kort) Rachet & Clank Min favoritt nr. 1, kongen av alle konger. (kun kommet et spill, spilte døgnet rundt i juleferien, og rundet det ganske kjapt, venter i barnslig spenning til jul når det nye kommer). Ellers må jeg bare kommentere at alle nabobarne syns jeg er en super helt, som er så snill og kjøper så mange spill til min datter og at jeg er superkonge til å spille (ingen av dem har kommentert at spillene er ute i stua og de fleste til PS2, min dattter har kun den gamle inne på rommet sitt), mine venninder derimot er ikke så imponert av dette. Andre som liker disse spillene og kan gi meg noen tips om nye?
CeNedra Skrevet 12. august 2003 #2 Skrevet 12. august 2003 jeg liker final fantasy spillene, Wipeout, og Dead or Alive, og Tekken, Og Dinasty warrior . og det handler ikke om man er voksen eller ei, det handler om å ha det gøy.
MarianneE Skrevet 12. august 2003 #3 Skrevet 12. august 2003 Yes! Tekken er jo rått, da! Av spill så har jeg Spyro 1-3, Crash 1-3 Devil Dice. Har prøvd bilspillet "Burnout" en gang, og det var utrolig kult. Andre som har prøvd det? Mannen har noen sport spill og en del bilspill.
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. august 2003 #4 Skrevet 12. august 2003 Du er ikke alene. Vi har 12 spill og det er mest sport og bil spill. Når jeg først begynner å spille, så blir jeg ikke ferdig den første timen.
Gjest Lea Skrevet 12. august 2003 #5 Skrevet 12. august 2003 Har periode-dilla. Det gikk mye i SSX og SSX Tricky en periode. Helt til sambo sletta alt på minnekortet, slik at jeg måtte begynne på nytt. Ellers har jeg brukt en del netter på Resident Evil, Alone in the dark og sånt. Men akkurat nå klarer jeg meg fint med PC-en.
Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2003 #6 Skrevet 13. august 2003 Heihei! Her går det mest på Burnout, Mortal Kombat og GTA: Vice City! I Burnout kan man kjøre om kapp. Eller man kan være med i en konkurranse om å lage størst kollisjon....hehe.. Det siste slår best ann her! Mortal Kombat (2 tror jeg?) - Eer slåss-spill....ikke anbefales for de som ikke liker blod og gørr... GTA:Vice City : Du kjører rundt i en by og løser forskjellige oppdrag. (Dette spillet ble MYE omtalt på tv pga vold....18årsgrense) Samboeren min har 17 spill...foreløpig... :o Clea
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #7 Skrevet 13. august 2003 Jaaaa... Har du prøvd Sly Cooper? (Sly Racoon) Det er et barnespill, men kanongøy!!
Samsara Skrevet 14. august 2003 #8 Skrevet 14. august 2003 Hehe, er nok ganske hekta på spill jeg også. Liker endel barnespill som Crash Bandicoot og Spyro, men spiller også Final Fantasy og rollespill forøvrig. Nå har jeg de andre spillkonsollene også, så det er blitt mest Zelda den siste tiden. Men siden mannen jobber med dataspill, så får vi de rimeligere og kan låne med hjem først og prøve ut, hvilket er umåtelig kjekt, hehe. Noen som har prøvd det dansematte-opplegget, da? Vi kjøpte det til elleveåringen, og hun ble totalhektet. Så bra trim skal man lete lenge etter!
Iset Skrevet 14. august 2003 #9 Skrevet 14. august 2003 elsker GTA jeg, gta3 og vice city. jeg tror ikke det er noen i Norge som er like hektet som meg, jeg kan omtrent alle replikkene til folk på gata utenat, kan alle bilnavn, musikken, har spilt gjennom det 1298728746 ganger og er rett og slett HEKTA!!!! gleder meg ihjel til GTA 4 kommer neste år:) klem Iset
Titti72 Skrevet 18. august 2003 Forfatter #10 Skrevet 18. august 2003 http://www.vg.no/spill/host2003-ps2.hbs Gleder meg til høsten og sure regnværsdager!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå