Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kona og jeg har fått tak i fly til Thailand for en bra pris i nnovember og vi lurer på om vi skal tilbringe det meste av ferien på Phuket. Vi har vært der før men det var for mange år siden. Jeg må ærlig innrømme at vi liker 5 stjerners luksus men helst til 3 stjerners pris :gjeiper: Har du vært på Phuket og bodd på et hotell som du vil anbefale? Vi er ikke helt fremmed for å skifte lokasjon fra Phuket til f.eks. Krabi, Samui etc. så hvis du har noen gode hotellanbefalinger på disse plassene så er det bare å komme med dem :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet
Kona og jeg har fått tak i fly til Thailand for en bra pris i nnovember og vi lurer på om vi skal tilbringe det meste av ferien på Phuket. Vi har vært der før men det var for mange år siden. Jeg må ærlig innrømme at vi liker 5 stjerners luksus men helst til 3 stjerners pris :gjeiper: Har du vært på Phuket og bodd på et hotell som du vil anbefale? Vi er ikke helt fremmed for å skifte lokasjon fra Phuket til f.eks. Krabi, Samui etc. så hvis du har noen gode hotellanbefalinger på disse plassene så er det bare å komme med dem :-)

Bodde på Vogue Spa Ao Nang (Krabi) for noen år siden, og skal tilbake dit i vinter. Syntes det var et utrolig bra hotell - litt luksus og et fantastisk spa, og flotte rom - særlig badet var meget bra. Hotellet ligger ikke i strandkanten - men er gangavstand til Ao Nang-stranden, og der ligger longtailbåtene klare til å ta dere ut til noen helt fantastiske øyer, som Railay, ph phi etc.

Har aldri vært i Phuket, men har inntrykk av at det er nokså turistifsert. Men hvis dere trives med det, er det jo topp. Selv har jeg reist mye rundt i Thailand, og har forelsket meg helt i Krabi. (er imidlertid endel år siden sist jeg var der, kan hende stedet har forandret seg. Håper ikke det er blitt altfor turistifisert.)

Skrevet

Jeg bodde på Cub Andaman Beach Resort på Patong Beach i sommer. Kjempefint hotell med både rom og hytter, stor og fin hage, og alt som hører til. Patong har jo litt rykte på seg for å være litt villt, men vi hadde en rolig og fin ferie :)

Her er hjemmesiden til hotellet: http://www.clubandaman.com/en3/

Skrevet

Vi bodde på Aquamarine spa resort i Aonang des 08. - jan 09.

De åpnet faktisk hotellet for oss, vi var de første kundene, utrolig flott hotell..

Finner jo mye bra i Thailand.

Anbefaler deg å ta en tur innom Aonang.

God tur.

Skrevet

Var et par døgn på Patong i fjor og synes det var litt masete.

Istedet for Koh Samui vil jeg anbefale Koh Tao. Det tar knappe 2 timer med katamaran fra Koh Samui til Koh Tao og det er et fredelig lite sted med gode dykkemuligheter og vennlige folk. Har vært der to ganger nå og kommer nok tilbake... :)

Skrevet

Er ikke Patong kjent for ett av de værste fylle og hore stedene i Thailand, er ikke akkurat ett feriemål for par eller familie, etter hva jeg har skjønt

Skrevet

Hva med en tur til Ko lanta og ko Ngai, Gard?? Sjekk på Sawadee.com etter hoteller. Begge øyene er nydelige! :)

Skrevet

Hei

Takk for alle tilbakemeldingene. Joda, Patong er nok det travleste strøket på Phuket så vi kommer nok til å se på enten Kata eller Karon eller strendene nord for Patong. Men vi får sjekke alle forslagene som har kommet opp og bestemme oss :-)

Gjest Gjest_anepane_*
Skrevet

jeg og samboeren bodde på karon beach resort, og syntes dette var helt supert! du kan gå rett fra bassenget til stranden og det ligger i gå avstand til masse koselige spisesteder, gjennom hotellet kan man bestille spa og andre ting siden de ikke kan tilby dette selv.de har derimot massage ved bassenget som er kjempedeilig:)

Gjest Gjest_monica_*
Skrevet

Vi var i Phuket rundt påsketider.

Bodde da på flere hoteller i området.

Vår favoritt er: http://www.phuketsawasdee.com/ på Kata Beach.

Fantastisk hotell, spesielt, og kjempe bra service!!!!!

Anbefales på det sterkeste!

Har bodd på mange hoteller, men dette hotellet hadde et interiør og man følte virkelig at man var i Thailand!

SPA`en på hotellet var også fantastisk!

Jeg kommer garantert til å reise tilbake til dette hotellet når jeg får sjansen!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...