Gjest joner Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 jeg er jente og hetro (heldigvis for meg). jeg fatter det ikke! -hva ER sjarmernede med jenter? vi er jo så masete, henger oss opp i altmuligrart, sutrer, og forventer at gutta skal være tankelesere. -selv når vi selv er klar over hvordan vi er, klarer vi ikke å stoppe oss selv! (selvselvselv...) jeg hadde vært homo hvis jeg var gutt! glad jeg er jente, gutter er fine.. og en ting til jeg syns er så rart, gutter passer ikke til å like jenter!! sånn ut i fra deres personligheter i forhold til jenters.. dette ble veldig generelt, klart det finnes unntak, men.. hva er sjarmerende med en jente??
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Hvordan vet du dette liksom? Kjenner du alle pedoer i hele verden? Jeg er gutt og har lurt på det samme, men med gutter. Selv så elsker jeg jenter, men klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor. Det er vel det at de er så utrolig pene.
Gjest Langt mot Nord Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Sisu. At hun er voksen nok til å stå til ansvar for sin overbevisning og ikke flykter fra ting når det viser seg at konsekvensene kan være ubehagelig, sjarmen ligger i viljen og roen.
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 jeg er jente og hetro (heldigvis for meg). jeg fatter det ikke! -hva ER sjarmernede med jenter? vi er jo så masete, henger oss opp i altmuligrart, sutrer, og forventer at gutta skal være tankelesere. -selv når vi selv er klar over hvordan vi er, klarer vi ikke å stoppe oss selv! (selvselvselv...) jeg hadde vært homo hvis jeg var gutt! glad jeg er jente, gutter er fine.. og en ting til jeg syns er så rart, gutter passer ikke til å like jenter!! sånn ut i fra deres personligheter i forhold til jenters.. dette ble veldig generelt, klart det finnes unntak, men.. hva er sjarmerende med en jente?? At du og dine venninner er masete, opphengte og sutrete sier jo litt om deg og din omgangskrets. Det sier svært lite om meg og min omgangskrets. Jeg kjenner overhodet ikke igjen din beskrivelse av jenter/damer. Av alle jenter/damer jeg kjenner (og det er mange) er det kun ei eneste som passer den beskrivelsen du kommer med. Og skal man se over til guttesida så finner man et par der også som er lite sjarmerende. Kanskje du heller burde prøve å gjøre noe med deg selv og din væremåte enn å rakke ned på andre jenter?
Gjest ts Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 At du og dine venninner er masete, opphengte og sutrete sier jo litt om deg og din omgangskrets. Det sier svært lite om meg og min omgangskrets. Jeg kjenner overhodet ikke igjen din beskrivelse av jenter/damer. Av alle jenter/damer jeg kjenner (og det er mange) er det kun ei eneste som passer den beskrivelsen du kommer med. Og skal man se over til guttesida så finner man et par der også som er lite sjarmerende. Kanskje du heller burde prøve å gjøre noe med deg selv og din væremåte enn å rakke ned på andre jenter? dette er bare for moroskyld du, ikke for å tråkke noen på tærne. ha litt selvironi nå..
Gjest Nattvette Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Eg syns ikkje noe med kvinnfolk er sjarmerende.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Eg syns ikkje noe med kvinnfolk er sjarmerende. Ikke jeg heller, men heldigvis for meg er jeg jente selv, så jeg trenger ikke like oss
Gjest Caylee Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 (endret) Jenter er sjarmerende fordi de er snille, greie, søte, omtenksome. Kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen din. Jeg er jente selv og glad jeg er jente for jenter er best! Men gutter kan være sjarmerende de også, men det er bare færre av de guttene som er sjarmerende, de fleste tror de er kule. Endret 20. september 2009 av Caylee
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #9 Skrevet 20. september 2009 dette er bare for moroskyld du, ikke for å tråkke noen på tærne. ha litt selvironi nå.. Selvironi = se litt skrått på/fleipe med ens egne svake egenskaper.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #10 Skrevet 21. september 2009 Det er ikke alle jenter som har behov for å være slik jenter fremstilles i dameblader og tv-serier. Noe av det tåpeligste jeg hører er jenter som forklarer at de er ditten og datten og liker shopping fordi de er jenter, som tatt ut av det nye/kk/sex & singelliv. Glad jeg ikke er sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå