Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Hvor ofte hender det deg sånn ca. at noen ringer feil og slår ditt nummer? Jeg spør fordi dette hender meg utrolig ofte, og med forskjellige personer. Jeg mener, hvor stor er sjansen for at noen slår feil og havner akkurat hos meg? Tydeligvis stor. Jeg tror selv jeg har slått et feil nummer kanskje 2 ganger hele livet. Kan det være at mitt nummer ligner på uvanlig mange andre? Virker litt rart, men :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Jeg får kanskje 2 i året eller no. Kan ikke huske sist, så det kan være sjeldnere.
Pomeline Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 svært sjelden når jeg tenker over det. får oftere feilsendte sms.
Kara W Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Det hender et par ganger i året, senest idag faktisk. Det var en periode hvor det var en eller annen berte som tydeligvis trodde jeg var veninnen hennes og stadig vekk skulle ha meg med på fest. prøvde gjentatte ganger å forklare at jeg ikke ante hvem hun var og hadde ihvertfall ikke tenkt til å bli med henne ut. Fikk for det meste sms fra henne, men hun ringte også midt på natten for å fortelle om hvor morsomt de hadde det og alt jeg gikk glipp av. Fikk til slutt sperret nummeret hennes.
Gjest Fropessor Snurre Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Lenge siden sist, men det var en periode jeg fikk hundrevis av oppringninger og sms'er og gud vet hva hver dag fra en totalt fremmed dame. Sendte sms tilbake og alt, men det bare økte i omfang. Tilslutt så skrev jeg i en sms at hvis hun ikke holdt opp så kom jeg til å politianmelde henne. Ikke et pip hørtes etter det.
Gjest Iah Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Veldig sjelden. 2-3 ganger i året. Men får en del oppringinger med skjult nummer, hvor personen ikke sier noe.
TheRose Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 Aldri fått det på mobilen, men vi fikk det ganske ofte privat før siden vi hadde vi hadde veldig likt nr. med et forsikringsselskap.
TheRose Skrevet 21. september 2009 #8 Skrevet 21. september 2009 (endret) . Endret 21. september 2009 av TheRose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå