Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Er det noen som kan anbefale en god øyekrem? Og en god concealer til å dekke mørke ringer under øynene?
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Er det noen som kan anbefale en god øyekrem? Og en god concealer til å dekke mørke ringer under øynene? Concealer- YSL touche eclat, den er helt suveren!
Gjest Gjest_Sanne_* Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Er det noen som kan anbefale en god øyekrem? Og en god concealer til å dekke mørke ringer under øynene? Jeg bruker øyekrem fra Vichy,(blå pumpeflaske), og er veeeeldig fornøy:)
Gjest Lille-pus Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Er det noen som kan anbefale en god øyekrem? Og en god concealer til å dekke mørke ringer under øynene? Vil uten tvil anbefale Chanel Eye Care - Precision Eye Lift Den fjerner behovet for concealer på dagtid - fordi den fjerner de mørke ringene
Marrlene Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Hei! En super concealer er Lancome sin gode gamle Maquicomplet! Den dekker perfekt mørke ringer, arr, kviser, pigment flekker osv. Det store plusset er at den sitter perfekt på hele dagen og tørker ikke uthuden. En meget god øye krem for mørke ringer,poser,hevelse og andre trøtthets tegn er Lancome sin Hydrazen Yeux Neuroclam. Den er en kjempe lett fin gele krem som man klapper forsiktig irundt øynene for å stimulere cellene i huden for bedre resultat. Resultate vises etter bare noen dager! Et litt billigere alternativ kan være Garnier Nutritionist Caffeine Eye Roll-on. Den har en kjapp virkning mot mørke ringer, og virker kjølende. Skal rulles på forsiktig irundt øyet. For en enda bedre effekt kan man oppbevare den i kjøleskapet for å få enda mere av den kjølende oppkvikkende følelsen for trøtte øyne, kjempe fin hver morgen sammens med en kopp kaffe ! : )
VirreVapp Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Tidligere har jeg brukt Helena Rubinsteins Magic Concealer, men vet ikke om den finnes lenger? Den var i alle fall superbra.. Nå bruker jeg Ysl- Touche Eclat, også bra. Jeg bruker Avene sine øyekrem. Den er veldig bra da jeg har supersensitiv hud rundt øynene. Denne er den eneste jeg ikke reagerer på.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Hei! En super concealer er Lancome sin gode gamle Maquicomplet! Den dekker perfekt mørke ringer, arr, kviser, pigment flekker osv. Det store plusset er at den sitter perfekt på hele dagen og tørker ikke uthuden. Hvordan er denne i forhold til å dekke over røde partier? Jeg har en del sprukne blodkar (couperose) på kinnene, kan den fungere på dette tror du?
Marrlene Skrevet 27. september 2009 #8 Skrevet 27. september 2009 Hvordan er denne i forhold til å dekke over røde partier? Jeg har en del sprukne blodkar (couperose) på kinnene, kan den fungere på dette tror du? Til større partier på huden vil jeg heller anbefale Lancomes Effacernes Longue Tenue som er i tube, fordi denne er mere myk gjørende for huden samtidig som den har en flott long lasting effekt, og SPF 12. Diors Nude mineral fundation er også kjempe fin når det gjelder å dekke over røde partier uten at de skal se "mørkere " ut slik som andre makup kremer kan gjøre, men her er det veldig viktig å finne en helt riktig farge tone for deg, gjerne gå et lite hakk lyser. Du får en makup krem du kan legge i hele ansiktet som gir et mye mere naturligt resultat, den er også med på å "forfine" huden etter hvert som man bruker der, pga mineralene og den gode fukt effekten noe som kanskje er veldig bra for deg siden man ofte kan ha litt tørr hud i sammenheng med Couperose og man trenger noe som mer mildt å lett for huden, man kjenner ikke at man har den på og det er justerbar dekkevne, så der man trenger litt mer, legger man bare litt mer, uten at det ser meget "tildekket" ut. Vet også at Couperose kan behandles på klinikk vist det er veldig "irriterende" for deg, Behandlingen fjerner stagnasjonen i kapilærene, altså blodårene og renser vevet i området rundt. Og de oppnådde resultatene skal vist være permanente. Det finnes også mange spa og hudpleie studioer som har behandlinger mot karsprengninger
Rexina Skrevet 28. september 2009 #9 Skrevet 28. september 2009 Tidligere har jeg brukt Helena Rubinsteins Magic Concealer, men vet ikke om den finnes lenger? Den var i alle fall superbra.. Nå bruker jeg Ysl- Touche Eclat, også bra. Den finnes:) Kjøpte den for en uke siden! Den er overlegen. Har gått gjennom tre tuber av denne. Decleor har gode øyenkremer. Liker godt den for sensitiv hud (Harmonie)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå