Gå til innhold

Desperate Housewives. NB! Spoiler etterhvert som episodene sendes.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Please ikke spoile det som ikke er vist i USA ennå.

Denne er for oss som følger med fra USA.

Hei

Nå gleder jeg meg sånn til de frustrerte fruene starter i USA.

Tenkte jeg måtte lage en tråd for denne sesongen også, så vi kan glede oss sammen.

Ei uke igjen. :hoppe: :hoppe:

Endret av Maye
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei uke? :sjokkert: Trodde det var lenger.

Men hurra! :danser: :danser:

Gleder meg!

Skrevet

Jaaa jeg må være med her! 27. september er det på'n igjen ja! Er det noen som har lyst til å prøve seg på et lite sammendrag av det som hendte på slutten av sesong 5?

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt ett sammendrag av sesong 5. :)

Så gøy at vi er flere som gleder oss. Har nedtelling her jeg nå.

Gleeeeeeder meg. :hoppe: :hoppe:

Skrevet

24.september begynner det, ikke 27, som det står over.

Må bare advare om at hvis man ikke vil bli spoilet, må man holde seg unna abc sine sider: de røper den enorme cliffhangeren fra forrige sesong. Det samme gjør wikipedia (ikke direkte, men likevel) og imdb (man skjønner det fra overskrifter på forumet).

Litt sint nå. Trodde det alt hadde begynt, og gikk inn på abc sine sider for å sjekke. Fikk et handlingsreferat av morgendagens episode rett i fleisen. Ikke til å unngå å lese hva som skjedde. Argh!

Skrevet

Samme gjest som over her: Beklager! Dette gjaldt Grey's anatomy - var inne på feil forum, jeg.

Desperate Housewives begynner visst 27, ja.

Skrevet (endret)

I kveld/natt begynner moroa. :danser:

Endret av Maye
Skrevet
I kveld/natt begynner moroa. :danser:

Hvor,hvor, hvor???

Jeg gledet meg sånn til den begynner! Men på den nettsiden jeg ser på, tror jeg ikke de legger ut før om en uke etter den er sendt på TV.

Hvor skal du se den?

Skrevet

Tiarra: Sendte deg en PM jeg.

Lurer sånn på hvem som ble gift med Mike. Håper det er Susan.

Skrevet
Tiarra: Sendte deg en PM jeg.

Lurer sånn på hvem som ble gift med Mike. Håper det er Susan.

Jeg har svart deg på PM.

Vi fikk jo sett at det var henne i forrige sesong? Ja, ville hele tiden at de skulle ende opp sammen igjen:)

Skrevet

Hæ??? fikk vi sett det??? Da har jeg gått glipp av noe..

Den siste episoden jeg fikk se var at noen giftet seg med Mike, men ikke hvem...

Skrevet

Nei, man så ikke hvem Mike giftet seg med. Men det ble indikert at de fant sammen igjen etter den "ulykken", derfor tipper jeg egentlig han giftet seg med hun andre, bare for å plage oss.

Men hvor ser dere dette? Sende pm til meg også?

Gleder meg sånn!

Skrevet

Jeg tror ikke det er ulovlig å se "streams" på nett, da laster man jo ikke ned. I tråden vi hadde forrige sesong var det til og med en moderator som fortalte om en webside der vi kunne se episodene uten å laste ned. :)

Skrevet

Å, stemmer det, vi fikk ikke se ansiktet til bruden, nei. Men siden han løp fra hun andre på flyplassen og kysser Susan når han finner henne og sønnen,tenkte jeg at det er hun som er bruden. Jeg vil at det skal være henne :)

Skrevet

Nå har jeg akkurat sett første episoden.. synes som vanlig at det begynte litt tregt, men det tar seg sikkert opp.

Skrevet

Jeg likte den også. Veldig fornøyd med brura :)

Lurer på hva som er galt med de nye naboene. Huff.

Skrevet

Jeg lurer også på hva det er med de nye naboene.. men samtidig føler jeg at storyen med nye, skumle naboer er litt oppbrukt.

Jeg er forresten også veldig fornøyd med brura ;)

Skrevet

Så den ferdig akkurat, nå. Og jeg likte den veldig godt!

Tror dere at Julie er dø?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...