Gå til innhold

er du bevisst på deg selv

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jerry_*
Skrevet

når jeg er sammen med mange mennesker blir jeg fort litt oppspilt. klarer ikke helt å være så bevisst på meg selv. tenker ikke gjennom hva jeg sier. bare sier det. og sånt. er sånn når jeg bare er med en person også, men da får jeg litt bedre tid på meg, så da blir det litt annerledes. men syns jo det er mest behagelig på denne måten også da, å bare være meg selv uten å tenke. -eller noe sånt.. men samtidig har jeg lyst på litt mer selvinnsikt. aner ikke hvordan andre mennesker oppfatter meg.

hvordan er dere? tenker dere gjennom hva dere sier? er dere observante, og ikke bare hører etter, men HØRER etter også. - da tenker jeg på, leser litt mellom linjene. det går kanskje ikke an å lese mellom linjene på folk som tenker over hva de sier, ihvertfall ikke i like høy grad, men på sånne som meg er det sikkert mye å lese.

jeg ønsker meg egentlig litt mer selvinnsikt, men syns det er så vanskelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja desverre. Jeg blir veldig oppmerksom på at jeg babler en masse usammenhengende svada, sier for mye privat, for mye i det hele tatt... og er generellt...teit.

*sukk*

Gjest Langt mot Nord
Skrevet

Er ærlig når det gjelder å uttrykke hva jeg føler, men gidder ikke utbrodere m.m. andre ikke oppfatter hva som blir formidlet.

Skrevet

Jeg er helt motsatt. Tenker mye og gir ikke mye av meg selv. Veldig vanskelig aa lese har jeg faatt hoere.

Gjest Sally Mae
Skrevet

Jeg er nok altfor selvbevisst. Jeg tenker så mye over hva andre sier og hva jeg kan lese mellom linjene, at jeg nesten glemmer å delta selv. Og jeg tenker gjerne grundig over ting før jeg sier dem. Det blir litt ekstremt i andre retningen. En mellomting av meg og deg, ts, det hadde kanskje vært ok. :)

Men selv om jeg tenker grundig over hva jeg skal si, så hender det veldig ofte at jeg sier utrolig teite ting. Det er litt sånn som Ole Brumm sier: For når man er en bjørn med bare liten forstand, og man tenker på ting, så er det ofte at tingen kjennes mye lurere ut når den er inni deg enn når den kommer ut og andre kan se på den.

Hm, lurer på om jeg skal legge den til i signaturen min. Ja, sannelig, det skal jeg gjøre! Den passer jo meg på en prikk! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...