Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 hvor lang tid bør det gå? vi fikk ei jente i april 2009. vi har lyst på to tette. er det noe "fasitsvar" på hvor lang tid det bør gå etter fødselen, før neste forsøk?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Synes jeg har hørt at kroppen bør få et halvt år på å hente seg inn igjen etter en fødsel.. Men jeg kan ta feil..
Gjest imli Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Tja, noen mener at siden det tar 9 mnd å gå gravid, tar det 9 mnd for kroppen å bli normal igjen Men det er jo bare dere selv som kan finne ut av dette. Og kroppen din Har du fått tilbake mensen osv. Selv fikk jeg tilbake mensen etter 7 mnd, og ble gravid med en gang etterpå, så det er 17 mnd mellom barna mine. Kroppen min henger fortsatt med Har ikke hatt noen spesielle plager. Andre fødsel var også mye lettere enn første. Det eneste er at bekkenet ikke er helt hundre ennå, men det kommer vel. Er jo tross alt en stor belastning. Det du bør tenke på, er om du har overskudd til å gå gravid mens du har en liten baby i tillegg. Var du i veldig dårlig form i forrige svangerskap anbefaler jeg det ikke! Jeg har hatt to lette svangerskap, allikevel var det slitsomt å gå gravid og i tillegg ha en ettåring å ta meg av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå